Al maanden zit ik te wachten totdat er weer een zang & muziek contest tot leven komt, maar helaas gebeurd dat niet. Daarom open ik hierbij een zang/muziek contest. Ik kan jullie niet beloven dat deze niet dood gaat, maar ik wil het in ieder geval proberen deze levend te houden.
Als er genoeg aanmeldingen zijn plaats ik elke week een nieuwe opdracht en de deadline is meestal op zondag. Je kunt niet afvallen en ik wil ook niet dat mensen negatief over elkaar gaan doen, tips geven mag natuurlijk wel. Het gaat er dus vooral om dat je elkaar tips geeft zodat je op die punten kunt oefenen en misschien kunnen we dan ook wel een wekelijkse winnaar uit kiezen die het meest vooruit is gegaan?
Deelnemers:
-Gallifrey
-Megane
-Braided
-nuggets
-monatoetje
-Dreamerxo
-Creative
-Herondales
-Feather
-willyoubemine
-Tender
Opdracht 1: Je Favoriete Lied/Wat goed bij je stem past
Om van start te gaan beginnen we met de opdracht om één van je favoriete liedjes te zingen of een nummer dat volgens jou goed bij je stem past. Zodat iedereen eerst even ‘kennis kan maken’ met je stem.
Deadline: Zondag 13 April
Winnaar: Herondales
Opdracht 2: The Beatles
‘Hey Jude, don’t make it bad. Take a sad song and make it better’. Ik denk dat jullie allemaal de beatles wel kunnen of een nummer van ze. De opdracht van deze week is dan ook een liedje van de beatles.
Deadline: Zondag 27 april/ 4 mei