Muziek&Zang Contest

Al maanden zit ik te wachten totdat er weer een zang & muziek contest tot leven komt, maar helaas gebeurd dat niet. Daarom open ik hierbij een zang/muziek contest. Ik kan jullie niet beloven dat deze niet dood gaat, maar ik wil het in ieder geval proberen deze levend te houden.

Als er genoeg aanmeldingen zijn plaats ik elke week een nieuwe opdracht en de deadline is meestal op zondag. Je kunt niet afvallen en ik wil ook niet dat mensen negatief over elkaar gaan doen, tips geven mag natuurlijk wel. Het gaat er dus vooral om dat je elkaar tips geeft zodat je op die punten kunt oefenen en misschien kunnen we dan ook wel een wekelijkse winnaar uit kiezen die het meest vooruit is gegaan?

Deelnemers:
-Gallifrey
-Megane
-Braided
-nuggets
-monatoetje
-Dreamerxo
-Creative
-Herondales
-Feather
-willyoubemine
-Tender

Opdracht 1: Je Favoriete Lied/Wat goed bij je stem past
Om van start te gaan beginnen we met de opdracht om één van je favoriete liedjes te zingen of een nummer dat volgens jou goed bij je stem past. Zodat iedereen eerst even ‘kennis kan maken’ met je stem.
Deadline: Zondag 13 April

Winnaar: Herondales

Opdracht 2: The Beatles
‘Hey Jude, don’t make it bad. Take a sad song and make it better’. Ik denk dat jullie allemaal de beatles wel kunnen of een nummer van ze. De opdracht van deze week is dan ook een liedje van de beatles.
Deadline: Zondag 27 april/ 4 mei

Lijkt me leuk! Ik wil wel mee doen (:

Ook al zou ik mee willen doen, ik ben veel te onzeker over mijn stem + klink als een kraai.

JONGE ik heb jou net iets horen spreken en kan me niet voorstellen dat je niet kan zingen

Ach ja ik doe wel mee, maar geen succes gegarandeerd.

Dat valt volgens mij vies tegen hoor :’)

Leuk! Ik zet je erbij :slightly_smiling_face:

Yeah! That’s the spirit :slightly_smiling_face:

Ik ben nu wel benieuwd naar de eerste opdracht trouwens.

Staat erop! Eerst even een simpele opdracht om ‘kennis te maken met elkaar’

ik wil ook wel meedoen? :flushed:

Hmm ik twijfel… Ik kan niet zo mooi zingen haha…

Ik zet je erbij! :slightly_smiling_face:

Haha ik ook niet hoor, maar als je het heel leuk vindt kun je altijd een gokje wagen?

Het probleem is dat alle muziek die ik luister gzongen is door mannen en vooral heel erg muzikaal is dus niet a capella te doen is.

Misschien kun je dan een nummer uitkiezen die je misschien iets minder leuk vindt maar wel goed bij je stem past?

Ik heb er al een gevonden, maar nu even zien hoe ik die uit ga voeren.

okee ik doe mee haha:)

Ik doe mee!

Leuk ik doe mee! wacht hier al zo lang op haha!

Leuk :slightly_smiling_face:

Haha ik ook en toen dacht ik: ach ik maak m zelf maar :stuck_out_tongue: maar leuk dat je mee doet :slightly_smiling_face:

Deadline voor eerste opdracht staat er nu ook op