Muziek voor meisjes 5 t/m 12

Hallo meiden,
Ik geef dansles aan meiden van:
[b]- 5/6 jaar

• 7/8 jaar
  • 9/10 jaar
  • 11/12 jaar[/b]

Maar nu loop ik een beetje vast in mijn muziek keuze. Weten jullie misschien leuke swingende liedjes waar je jazz-ballet op kan geven? Want het moet natuurlijk wel bij hun leeftijd passen maarja meiden van 9jaar vinden al snel iets kinderachtig.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Liefs xIMPRESSIVE

Mijn oppaskindje van 7 is echt helemaal fan van die Monsif.
Miss iets van Ralph ofso? En ik zag bij de afgelopen uivoering van mijn eigen dansvereniging ook veel van het Junior Songfestival voorbij komen bij de jongere groepen…En verder gewoon Justin Bieber ofsow?? :wink:

Weet niet of je er wat aan hebt haha! Succes iig!

ik zal is gaan rond kijken op youtube van wat je hebt opgenoemd.

mijn zusje is 11, en zij en al haar vriendinnetjes luisteren altijd van die disney muziek zegmaar, dus selena gomez, demi lovato, miley cyrus enz.
en keisha en rihanna doen het ook altijd wel goed bij die leeftijd. :slightly_smiling_face:

Hannah Montanna Selena Gomez High School Musical K3 en Camp Rock

Die lijken me wel zo kinderlijk

Justin Bieber?
Of is dat weer net voor de oudere doelgroep?
Moeilijk zeg, mijn jongste zusje is 14 dus ik heb daar niet zoveel last meer van…

Justin Bieber en al die disney sterretjes.

Rebecca Black XDDD

Anders vraag je aan hun zelf waar ze graag op willen dansen =)

t Moet ook nog een béétje leuk zijn voor de TS he ! :stuck_out_tongue: haha!

Zelf vragen is ook goed idd.

Junior songfestival. Daar waren mijn oppaskindjes helemaal weg van.

lmao!! it’s fraaaaiidaaaayy fraaaaaiidaaay gotta get down on fraaaaiiiday

Ik gaf ook les aan kinderen van die leeftijd, en ik heb ze zelf gevraagd op welk(e) liedje(s) ze graag zouden willen dansen! (:

Ik ben 16, en echt gigantisch fan van haar. begrijpt jouw zusje haar songteksten wel dan? (:

Nog meer ideeën?

Mijn zusje van 8 zit op dansles, en die doen ook gewoon liedjes van Taio Cruz etc. Maar High School Musical is wel leuk, of Hannah Montana.

Geen enkel kind luistert naar songteksten. Daar gaat het ook helemaal niet om bij kinderen.

Dat is waar, ze luisteren naar de melodie, of het lekker swingend is.

kids top 20?

OEPS kids natuurlijk hahaha!

http://www.kidstop20.nl/index2.php