Muziek voor het feestje van mijn ouders

Hoihoi!
Vanavond geven mijn ouders een feestje om hun verjaardagen te vieren, en ik mag voor de muziek zorgen :upside_down_face: Ik heb al een playlist die ruim 4 uur duurt, maar ik zoek nog steeds extra muziek. Ik heb verschillende muziek uit hun tijd, maar ook wel popliedjes uit deze tijd. Nu vroeg ik me af of jullie misschien nog ideeën hebben!
Een beetje extra informatie: mijn ouders zijn beiden rond de 50 jaar oud, en ze hebben allerlei vrienden en kennissen uitgenodigd, en sommigen nemen ook hun kinderen mee, ongeveer rond de 15 jaar.

Dus weten jullie misschien nog wat liedjes die geschikt zijn voor mijn ouders feest vanavond? Let me know :sunglasses: Alvast bedankt <3

Ps. Spotify lijsten (of andere afspeellijsten) zijn ook zeker welkom

Wow, 4 uur is al best wel lang toch? En anders kun je de lijst toch weer opnieuw spelen?
Heb je ook al de favoriete artiesten van je ouders mee genomen in je muziek lijst? :cold_sweat:

Haha ja, dat is al best wel lang :wink: Maar ik zou het gewoon fijn vinden om een lijst te hebben die lang genoeg is, want misschien sla ik wel liedjes over ouzo als de stemming daar niet goed voor is (bijvoorbeeld). En ja, ik heb al best veel liedjes die m’n ouders heel leuk vinden!

Zonder grappen,

de verjaardag top 100 afspeellijst op Spotify is echt geniaal.

Nouuu bedankt! Precies wat ik zoek haha

Liedjes van alt-J doen het denk ik wel goed. Samen met The Script en Kensington. En nog veel meer. Emil Landman heeft ook wel rustige liedjes die heel mooi zijn en Coldplay doet het ook wel heel goed I guess. :slightly_smiling_face:

Ik zou een Nederlands mix opzetten altijd wel gezellig.