Muziek voor bij het sporten

Sporten is heel goed enzo, maar zonder muziek vind ik het zo saai!
Weten jullie leuke liedjes om bij te sporten?
Zelfs had ik al Memories van David Guetta, die beat is wat bij betreft betreft precies goed!

En ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar kwam tegen mijn verwachtingen niets uit… Als hier stiekem toch al een topic over is, sluit deze dan maar.

Misschien iets van Dj hardwell?
verder weet ik niet echt iets op dit moment :blush:

push up, freestylers.

ik sport gewoon op liedjes die ik mooi vind,…

Lekkere up-tempo songs, anders ga je zo sloom sporten haha.

Ik ben echt zo’n wannabe met muziek hahaha. =3 Ik kijk gewoon wat in de top 40 staat, en dan kijk ik of ik een titel van zo’n liedje mooi vind, en als ik dan een mooie titel vind ga ik kijken of ik het nummer mooi vind, en als ik dat mooi vind luister ik het. Ik ben wel fan van Jason Derulo gheghe. <3 Ook een beetje van Lady GaGa because zij is wel awesome, en soms haat ik Justin Bieber, en soms vind ik hem knap. The only problem is dat ik niet sport. xD Alleen op school gym, en tussen de pauze voetbal ik wel.

Ik ging altijd hardlopen met Leavin’ van Jesse McCartney
Die was het perfecte ritme. x]
Maar voor de rest weet ik niet.
Ik heb altijd Hardstyle op x] Ga ik extra m’n best doen (door het tempo)

UP!!

I wanna - Bob sinclar.

Disturbed - Stricken

Ik heb meestal een aantal electro/house en drum&bass setjes op mijn mp3 speler, net waar ik zin in heb. Goede beats, en alles loopt gewoon door dus zit je niet met die slome pauzes tussendoor

satellite van lena meyer-landrut
dat liedje is zoo leuk !!

Boom Boom Pow - Black eyed peas

Black eyed peas :heart:
Lady Gaga :heart: ( weet niet voor alle sport, maar ik dans dusjaah )
Push up - freestylers :heart:
The rasmus - in the shadows :heart:
Spin Doctors- Two princes :heart:

(vooral liedjs voor op trampoline denkik )

Gabriella Cilmi - On a mission

http://www.youtube.com/watch?v=VsQxEefouTc

ik word er altijd helemaal fit van haha, heel femenistisch.

Kaiser Chiefs - Every day i love you less and less

ik kan lekker doorgaan bij d-block & s-te-fan!

De 538 Dance Smash! :slightly_smiling_face: Veel up tempo nummer en lekkere beats. Ideaal voor fitness (Hardlopen, fietsen etc.) en ook nog eens voor dans geschikt ook!

Erick E - The beat is rocking
(:
http://www.youtube.com/watch?v=n3W4PXFa1Aw

dat over die top 40 kijken doe ik ook xd
alleen justin bieber vind ik altijd lelijk…
+ ik sport nu dus helemaal niet meer (niet helemaal waar ik doe samen met me moeder en kennis aqua varia :stuck_out_tongue:) je lacht je kapot xd
kheb het nietheel erg nodig maar het is goed voorde motivatie van me moeder (die is druk bezig met afvallen) + voor mijn conditie is het ook beter omdat ik nogal last krijg van me ademhaling…