halloo.
Ik heb dus een vraagje, en het zal vast wel heel dom zijn ofzo maar ik ben nou eenmaal niet echt geweldig met de computer. : )
Ik heb laatst een nieuwe iPod gekregen, maar op mijn oude iPod staan alle leuke liedjes nog. En ik wil dus al deze liedjes in een keer kunnen verplaatsen naar mijn nieuwe iPod (via iTunes?), zonder ze allemaal opnieuw te moeten downloaden.
Kan dat?
Dat is best nog lastig eigelijk! Maar heb je de oude liedjes niet meer op je PC? Dat snap ik niet xD Hoe zette je er dan nieuwe liedjes bij? Want als je die sychroniseerde met iTunes en die oude liedjes waren al weg, worden die toch ook verwijderd vanaf je iPod? *-)
Maar er bestaan wel programmaatjes waarmee je liedjes kan exporteren vanaf iPod, ff zoeken ^^
Edit: Het lijkt er wel op dat 't hiermee kan: http://www.getsharepod.com/
Jawel, ik heb de oude liedjes nog wel op me PC. Maar dankjewel, ga het proberen!
Huh, maar als je al die liedjes gewoon wel nog op je PC hebt, kan je die toch gewoon in iTunes zetten, die nieuwe iPod aankoppelen en dan staan die daarop… xD
ehmm ja. Wacht, kan je twee iPods tegelijk op de computer aansluiten? :’)
Ja dat kan, dan heb je twee ipods in je itunes ^ ;p
Maar waarvoor heb je je oude iPod nodig? Als al die liedjes toch ook nog op je PC staan, hoef je je oude toch niet aan te sluiten? xD
ja ik bedoel, als ik de oude iPod heb aangesloten dan staan de liedjes op de PC ja. Anders niet
het lukt me trouwens ook niet om dat programma te downloaden
Aaaah okee, nu snap ik 't Maar 2 iPod tegelijk heeft toch geen zin, ze kunnen -bij mijn weten- niet rechtstreeks van de ene iPod naar de andere. Dus je moet eerst met zo’n programma ze op je PC zetten, dan in iTunes, en dan de nieuwe iPod aanluiten & synchroniseren!
En waarom lukt 't downloaden niet?
Volgens mij kan je de liedjes selecteren en dan naar de andere ipod slepen ^
@ Vlientje
Ja, ik had een of ander wachtwoord nodig, die ik niet wist. Maar blijkbaar weet mijn vader hoe dat zit, dus ik ga het nog een keer proberen.
@ xLovergirll
nee, lukt niet. Heb ik al geprobeerd.
Oh dat kon ik wel met mijn twee ipods ;p