Muziek verjaardagsfeest

Heey meiden!

Ik geef dit weekend een feest, omdat ik net jarig ben geweest.
Zaaltje gehuurd, drinken verzorgd, 65 mensen uitgenodigd, heel leuk allemaal!
Ik ben nu bezig met het samenstellen van een playlist met muziek die het hele feest gedraaid zal gaan worden.
De zaal bestaat uit een zitruimte en een dansvloer, en ik weet dat de mensen die ik heb uitgenodigd wel van lekker losgaan houden en daarom is de muziek ook erg belangrijk.

Ik heb nu samen met mijn vriend een lijst van 55 nummers samen kunnen stellen, maar ik moet er nog meer hebben! Ik weet het echt allemaal niet meer, en daarom vraag ik jullie om ideetjes :slightly_smiling_face:

Graag;

• House/dance
  • Meezingnummers (waarin ook een house stuk zit, denk aan Turn Up The Music-Chris Brown of Starships-Nicki Minaj)
  • Liever niet van die vreselijke carnavalsliedjes, maar je kan het altijd noemen
  • Zomerse liedjes als Ai Se Eu Te Pego doen het ook vaak goed, dus als je een leuk zomernummer weet hoor ik het graag!

Ik hoop dat jullie iets leuks weten! Alvast heeel erg bedankt (:

xx

bekijk/luister wat liedjes uit de top 40, staan soms ook wel leuke dingen tussen. veel plezier met je feest :slightly_smiling_face:

Misschien kan je via souncloud en dan explore wat leuke nummers/mixtapes vinden? :slightly_smiling_face:

Top, dankjulliewel!