Muziek vanaf je I-pod op je computer zetten

Hoe kan ik alle muziek van mijn I-pod op m’n laptop zetten?
Ik heb op m’n oude laptop per ongeluk de map met muziek verwijderd zonder dat ik die op m’n nieuwe laptop had gezet…

gewoon alles selecteren en dan in een mapje slepen op je pc…

Ipod to pc converter bij google zoeken.

ik heb precies hetzelfde gehad!
maar zoals hierboven al wordt gezegd, je moet een programma downloaden

maar je moet goed zoeken, want anders krijg je programma’s die maar 20 liedjes doen ofzo!

Op de laptop waar je muziek op moet komen, moet je Itunes instaleren.
Als je Itunes hebt, sluit je je Ipod aan en zet je alle nummers erop.

Daarbij moet ik wel zeggen, waarschijnlijk zal die Itunes zeggen dat je Ipod ergens anders is aangesloten. Dus misschien gaat je muziek dan verloren.

En als je zo een oplader erbij neemt waar je hem inzet heb je ook nog een extra ding nodig omdat daar de stopcontacten anders zijn dacht ik

Een programma downloaden is wel het handigst, maar als je dat niet wilt, kun je ook de zorgen dat je computer verborgen mappen laat zien (bij configuratiescherm en dan mapopties), en dan zie je op de schijf van je ipod ook nummers… Die nummers hebben alleen geen naam, dus dat moet je zelf dan weer doen:P

Winamp downloadeeeeen

O_o wat doen jullie moeilijk… je kan het gwn eruit slepen naar je pc toe…
heb ik ook wel es gedaan

Dat kan niet met slepen,mapjes oid. Je moet perse zo een conventer downloaden (heb het ook gebruikt toen ik van pc wisselde)

http://www.yamipod.com/main/modules/home/

Zo tadaa x]

Doe ik ook altijd! heb ik gsiter nog gedaan…

Vraag me af hoe je dat doet dan, want dat kan normaal gesproken niet.
Dit topic is al vet oud maar ach.

Dat doe ik altijd met Irip, alleen dat is een betaald programma en werkt alleen met ipod touch en de iphone;-)

ik doe gwn mn itunes verkleinen zo dat je je desktop ook kunt zien, en dan pak ik een liedje en die sleep ik naar dat stukje desktop toe, en dan word ie gwn gekopiert er naar toe… very easy