Muziek stress

Heeii allemaal

ik heb muziek stres ik ben echt ongemotiveerd, ik zong vroeger en een hele lange tijd geleden altijd over al waar ik was. Maar ik deed mee aan the voice kids en wou auditie voor de blind auditions weetje wel op tv. Maar ik was niet door ik dacht echt dat ik door zou gaan, toen ik het hoorde was ik zo verdrietig en heb die hele avond een beetje gehuild, ik dacht dit is mijn kan om beroemd te worden en mijn stem te laten horen. Want zelf durf ik dus echt niet te zingen voor anderen zelfs als mijn bff vraagt of ik dat wil doen zeg ik nee. Daarom zette ik mezelf op youtube maar ja dat werkte ook niet echt niet dat ze me niet mooi vonden zingen, maar ik had echt weinig views, daarom stopte ik daarmee. Ik was zo ongemotiveerd dat ik niet meer zong en stopte met zangles. Ik was onzeker en nu ik weer een beetje begin met zingen klinkt het zo verschrikkelijk lelijk. Ik heb mijn stem verpest en verwaarloosd om het zolang niet te gebruiken en durf nu helemaal niet meer te zingen en mee te doen met zulke audities voor van die talentenshows.
Mijn vraag is aan jullie wat zou ik doen zou ik weer beginnen met zangles en weer gemotiveerd worden en zelfvertrouwen krijgen? (wat ik nu dus helemaal niet meer heb) of gewoon stoppen en niet meer zingen ?

ik zou gewoon weer op zangles gaan, en over 1 of 2 jaar opnieuw proberen bij the voice of x factor. je bent nog maar 14, dus je heb nog tijd zat om weer mee te doen.

ook zou ik weer filmpjes op Youtube zetten. het maakt niet uit of het vaak bekeken wordt. als het maar 1 keer bekeken word door een platen label oid, en die vinden je goed, dan is dat toch ook al leuk ?

ik zou het gewoon doen als ik jou was.

thnxx zal ik zeker doen :wink: