Muziek produceer software.

Hee meiden!

Ik vroeg me af of er ook meer van jullie bekend waren met muziek produceer software. Tot nu toe werk ik altijd met FL Studio en dit bevalt me goed (erg duidelijk, gebruiksvriendelijk enz.). Maar nu ik een Macbook heb zoek ik een programma waar ik dit ook mee kan doen. En aangezien FL Studio nog niet voor Mac te krijgen is, zoek ik een programma dat er het meeste op lijkt. Heb wel wat filmpjes en screenshots van andere programma’s (Logic Pro, Pro Tools, Reason, CuBase en Ableton.) zitten te kijken maar ik vind het er toch heel anders uit zien. Dus ik hoopte dat iemand van jullie mij hiermee kon helpen. Alvast bedankt :slightly_smiling_face:.

Garageband zit standaard op een Mac en werkt heel goed, maar als je wat meer wilt kan je inderdaad Logic Pro nemen, dat is ook een heel fijn programma (maar wel wat moeilijker!). Ik gebruik zelf vaan Garageband, omdat ik dat gewoon lekker basic vind en ik niet meer opneem dan bijvoorbeeld piano en zang.

Hee bedankt :slightly_smiling_face:! Ik ga morgen nog even kijken nar Garageband. Snap er tot nu toe nog niet echt veel van en ik denk ook niet echt dat dit de programma is die ik zoek. De beste optie voor mij is denk ik om gewoon maar Trials te downloaden en de programma’s uit te proberen :slightly_smiling_face:.