muziek op sony mp3.

Hoi ik heb een sony mp3 speler.
Ik upload altijd muziek via bearshare , maar daar staat de helft zowat niet op. De vraag is , hebben jullie een sony en hoe zetten jullie er muziek op ? want het kan ook niet via muziek bestand, omdat hij dat niet pakt. Bedankt !

iiemand? up !

ik heb geen sony, maar ik download mijn muziek via youtube. (: Je zoekt een leuk liedje uit, klikt op ‘delen’ en kopieert de link die daar staat. die link plak je in het balkje op deze site: http://www.youtube-mp3.org/ en dan converteert hij 'm. dan klik je op download, je zet hem in een map en via het programma waarmee je muziek op je mp3 zet, zorg je dat ze daar in de bibliotheek terecht komen. ik werk met iTunes, bij mij staat hij bij bestand > bestand aan bibliotheek toevoegen. (: Ik weet niet of jij dit ook kunt, maar het is een mogelijkheid.

ja klopt maar dat kan ik niet ;(

Het feit dat je een mp3 speler hebt en dat je download via bearshare heeft toch helemaal niets met elkaar temaken? x’)

Maargoed, ga naar thepiratebay.com, installeer utorrent en download gewoon hele albums :slightly_smiling_face:

ja maar ik kan niet via bestanden downloaden. mijne pakt dat niet , heeel vaag !

via bestanden downloaden? o_O

Iedere computer kan via torrents downloaden, heb je t uberhaupt al eens geprobeerd?

ja mijn computer kan dat wel maar mijn mp 3 niet. ;p

ik heb ook een sony mp3 en wat BratPack zegt (via pirate bay) doet het bij mij wel gewoon… je doet gewoon de kabel erin, je opent de map van je mp3 en plaatst daarin de bestanden die je hebt gedownload