muziek op profiel

hey,
ik had laatst in een topic gezien dat als je op die pagina kwam er vanzelf een liedje af ging spelen, zonder op een playknop te drukken.
nu vroeg ik me af, kan dit ook op je profiel, en hoe?

xxx

Ja dat vroeg ik me nou dus ook af!

Ik ook :’)
mijne staat nu vol met linkjes

Geen idee, sorry.

Ik vind het trouwens heeeel irritant.

[i]Wil je een liedje op je profiel? Zoek dan een muziekje op internet, en kopiër de link van het filmpje (deze begint met http:// en eindigt meestal op .mp3 of .wav, de link moet dus niet eindigen op .com, .nl, .html enzovoorts, dan heb je de link van de pagina en niet van het filmpje zelf).

Vervolgens zet je de volgende code in je profiel:

[music]link van je filmpje[/music][/i]

Dat heb ik gevonden in de handleiding…

Kan dat op girlscene profiel? :open_mouth:

```html
Je zoekt gewoon een filmpje op youtube. Kopieer de embed code. Die vind je door onder het filmpje op share te klikken en dan op embed(insluiten). Je moet wel even use old embed code aanvinken. Nou plak die code even in kladblok of in iets anders en haal dan alles weg wat voor <embed staat in die code en ook alles wat achter staat helemaal achterin de code.

Vervang nu het stukje tekst/code wat tussen & en ‘’ staat door rel=1&autoplay=1
(meestal staat er iets van amp;hl=en_US tussen)

Je kan nu ook nog de width en height aanpassen hoe je wilt door gewoon een ander getalletje neer te zetten er achter.

De code die je nu hebt plak je gewoon op je GS profiel of waar dan ook en dan zou die het na een tijdje moeten gaan doen. Dus het kan even duren voor dat het werkt haha.

Hopelijk snap je het een beetje want ik kan niet geweldig uitleggen :stuck_out_tongue: Het wordt wel snel irritant gevonden door mensen.
```

nooh, waarom kan dat? Dat is zo super irritant als je zelf muziek aan hebt staan…