muziek op je pc zetten.

heemeiden,
dit is misschien een rare vraag maar ik heb het nooit eerder gedaan, ik heb al een tijdje een blackberry en ga er muziek opzetten. :slightly_smiling_face: helaas wist ik niet hoe dit moest en heb ik het opgezocht, nou je moet dus eerst liedjes op je pc zetten en die dan overzetten, maar hoe zet ik liedjes eerst op mijn pc? hoe doet iedereen dat toch haha? :stuck_out_tongue: alvast bedankt.

Cd rippen?
Torrents downloaden?

ja, sorry maar ik ben dus niet technisch haha, geen idee wat het allemaal betekent, :stuck_out_tongue:

's Nogal moeilijk om dat zo allemaal uit te leggen eig. Ken je niemand in je buurt of vriendin of zo die dat kan?

ja dan zou ik moeten wachten hihi, ik dacht namelijk dat het wat makkelijker was, ik moet morgen op school namelijk rennen en je mag muziek luisteren dus ik dacht van; nou, dan zet ik er een paar nummers op :p,

o dit is super simpel! wacht even dat typ ik het even voor je uit

eerst zoek je het liedje dat je graag wil hebbenop youtube op. Dan kopieer je de adresbalk ( dus http://www.youtube.com lalalala blablabla) dan ga je naar www.youtube-mp3.org hier plak je de adresbalk weer. klik op video converteren en vervolgens op download ET VOILA

Cd’s rippen houd in dat je de muziek van de cd naar je computer kopieert.
Dat kan gewoon met Windows Media Player en iTunes. Dan doe je een cd in je cd-rom lade en opent die in een van de bovengenoemde programma’s. Ergens staat wel ‘rippen’. Je moet wel opletten dat het naar mp3 bestand gekopieerd wordt, anders kan je blackberry het niet afspelen.

Torrents kun je downloaden van torrentsites zoals Isohunt.com(die gebruik ik altijd).
Je hebt een programma nodig om de torrent bestanden te kunnen downloaden.
Daar heb ik uTorrent voor. Populaire bestanden zijn het snelst.
Je kan op deze manier wel veel muziek in een keer binnenhalen.(bijvoorbeeld meerdere albums)
Ik raad je wel aan van te voren en achteraf even te scannen met de virus scanner.

Dankje Muffinmaker is echt kei makkelijk haha! :grinning:

Zoekfunctie (*zoekwoord* + Girlscene intypen op Google).