muziek op iphone

hey meiden!
ik heb net een nieuwe iphone en wil hier ook graag muziek op zetten
nou weet ik wel dat dan kan via itunes en de computer enso alleen is dat nogal veel werk
nu vroeg ik me af, ik heb een vriendin die echt zowat alle liedjes op haar itunes heeft staan
als ik hiermee mijn iphone synchroniseer kan ik het dan ook vanaf mijn iphone weer op MIJN computer synchroniseren of kan het alleen van computer naar iphone.
(de uitleg op internet klopte niet of snapte ik niet haha dus hoop dat jullie mij kunnen helpen)
xx

niemand? :frowning_face:

Je kan volgens mij wel je iphone synchroniseren met de pc van jou vriendin, maar als je dan jou iphone synchroniseer met jou eigen pc dan ben je al je muziek kwijt. Itunes gaat namelijk op zoek naar de muziekmappen van jou vriendins pc en die staan dan niet op de jouwe.

Wat je wel kan doen is de muziek die op je vriendins pc staan overzetten op een externe hardeschijf (of usb) en dan de muziek van je externe hardeschijf (of usb) naar jou pc zetten en dan je iphone synchroniseren met je pc.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen :flushed:

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-apple-topic-239809.0.html
Mag je in dit topic vragen!