Muziek op de sportschool

Hey girls!

Ik ga sinds kort naar de sportschool en het bevalt me prima, maar ik heb een klein probleempje.
De muziek staat er namelijk vrij luid en is totaal niet mijn ding. Ik zet dus mijn eigen muziek op, maar daar hoor ik dus niet zo veel van…
Veel anderen vinden de muziek wel oké, dus ik wil ook niet gaan vragen om het stiller te zetten
Hebben jullie tips/tricks/ideeën zodat ik wel muziek kan luisteren zonder dat de andere muziek overstijgt?

Ik gebruik trouwens de apple-oortjes die je krijgt bij iPhone 6 :slightly_smiling_face:

Thanksss

Is het daar een discotheek ofzo? Het lijkt me dat als je goeie oortjes hebt en ze goed in je oor stopt en je eigen muziek wat harder zet, dat je echt wel de muziek in de sportschool overtreft. Anders heb je of je oortjes niet goed in, of staat de muziek zo knetterhard dat je elkaar nieteens kunt verstaan ofzo.

Of gebruik van die ‘in ear’ oortjes, dan sluit je je oor meer af denk ik, zodat de muziek uit de sportschool moeilijker ‘binnendringt’.

De in-ear oortjes lijken me precies nogal duur (€25 en meer)
Ja, je verstaat elkaar wel als je dicht bij elkaar staat, maar anders niet… Dus het is een beetje een struggle

Je hebt ook gewoon goedkope in ear oordopjes hoor. En als ik die in doe (zelfs die van de action) en m’n muziek op normaal volume zet, hoor ik niets van wat er om me heen gebeurt.

Oh oke, bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:

Bij mijn sportschool vind ik juist dat de muziek wel wat harder mag :flushed:

Hema heeft goede voor 8 euro