Muziek handmatig beheren op iTunes!

Toen ik gisteren mijn iPhone op de computer aansloot om nieuwe nummers erop te zetten, lukte dit niet. Ik sleepte de liedjes naar m’n iPhone, maar ze konden er niet op. Ik weet dat dit ligt aan of je ‘muziek en video’s handmatig beheren’ aan hebt staan of niet, maar wil ik die aanzetten, staat er ineens; ‘Uw iPhone is gesynchroniseerd met een andere bibliotheek, wilt u uw iPhone wissen en met deze iTunes bibliotheek synchroniseren?’ Maar dat wil ik dus niet, want als ik dat doe ben ik de helft van m’n nummers kwijt.
Eergisteren deed hij dit nog wel zonder dat die pop-up verscheen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

Eerst een afspeellijstmaken en dan liedjes kopieren en plakken?
Zo doe ik het altijd met mn ipod.

Je moet hem wel opnieuw syncen, want dan worden de nieuwe instellingen pas toegepast. Al je liedjes worden (als ze nog steeds op de zelfde plek staan) automatisch weer op je iPhone gezet.

Heb je hem vorige keer met een andere computer gesynct? Dan zou je alles nu wel kwijtraken. Aangezien je iPhone maar aan 1 PC/laptop gekoppeld kan worden

Ja, dat klopt, omdat ik op deze computer nog een probleem met iTunes had… Maar volgensmij werkt dat afspeellijst maken wel, want dat heb ik ook ooit gedaan, dus bedankt!

Anders zou ik even een ander programma moeten installeren waarmee je wel van iPod naar computer kan importeren? Weet iemand een goed programma daarvoor?

Ik zou gewoon opnieuw synchroniseren, of terugzetten naar fabrieksinstellingen. Maar dat laatste is wel kut, want je bent alles kwijt.