Muziek downloaden

Hoi hoi,
ik wil wat muziek downloaden. Ik heb zelf iets van shareaza maar die is niet zo goed. De meeste nummers kloppen niet :pensive:
Weet iemand iets waarmee ik kan downloaden? En moet je er eigenlijk voor betalen, want volgends mij is dit helemaal illegaal :astonished:

Nou, zoals jullie kunnen lezen heb ik er totaal geen verstand van, ik hoop jullie wel

Bearshare is handig en ook gratis.

er zijn hier trouwens wel heel veel topics over.

www.4shared.com Naam van liedje in tikken en downloaden. Heel simpel ^^

Ik gebruik free youtube to mp3 converter. Is ook heel handig!

thepiratebay.org :slightly_smiling_face:

DVDvideosoft.nl
en dan die downloaden en dan de URL van youtube van het liedje kopieren en dat dan bij de youtube to mp3 converter gebruiken…

www.clipconverter.cc

Is erg handig, omdat je liedjes van youtube af download.

of torrents gebruiken :'D

download dit programma. kopieer de youtubelink, klik op plakken en klik op downloaden.

Ik gebruik altijd Spotify of Youtube om liedjes te luisteren. Of wil je ze echt in mp3-vorm?

Ik zoek het liedje op Youtube op en dan doe ik het via deze site:
http://www.youtube-mp3.org/
Je hoeft niets te downloaden of installeren etc. Gewoon link knippen en plakken en opslaan op je computer. :slightly_smiling_face:

Piratebay of Torrentz.

Als je niet per se superkwaliteit wil kun je ze ook gewoon rippen van youtube met een online youtube converter to mp3. (effe googlen zo gevonden)

Ik doe het nog steeds via Lime/Frostwire.

*google Chrome*

je drukt dus op downloaden, dan krijg je een balkje onderin met *naam lied* druk je op en bij mij komt die automatisch in iTunes. en zo niet, dan ga ik naar Downloads toe en dan kopieer en plak ik hem in iTunes.

Site > Linkjeplakken> Converteren (ofzo) > downloaden (de meest linkse dus) > Onderin drukken op dat liedje als dat kan > staat in de map ‘Dowloaden’ > Kopieren + plakken in je lijst > tada
Dat is hoe het bij mij gaat hoor :’)

Ik doe het gewoon via Torrents. Je download Utorrent eenmalig, en daarna zoek ik liedjes, films en hele albums op via www.isohunt.com Werkt snel en goed. :slightly_smiling_face:

www.youtube-mp3.org

Heel makkelijk, linkje plakken en klaar.

Maar verder gebruik ik btjunkie.org :slightly_smiling_face:

www.mp3skull.com

www.aimini.net je hoeft je alleen maar aan te melden en het downloaden kan beginnen.