Hoi
Ik weet dat hier al veel topics over zijn, maar aan de zoekfunctie heb ik niet echt veel gehad.
Ik heb utorrent en piratebay en daarmee kon ik vrijwel alle muziek vinden die ik wilde downloaden, alleen vloog m’n internetverbinding er de hele tijd uit. Ik weet niet waarom, maar elke keer als ik utorrent opstart is m’n internetverbinding echt verre van stabiel en dat is heul irritant.
Nu zoek ik dus een goed programma o.i.d. waarmee ik muziek kan downloaden (ook relatief onbekende muziek). Het liefst iets waarmee je albums kunt downloaden. Kan iemand me misschien helpen?
Ik heb nogsteeds het oude vertrouwde limewire.
Maar voor hele albums kun je misschien eens BitTorrent proberen.
Het werk hetzelfde als Utorrent maar misschien doet ie het wel met je internetverbinding enzo ?
Ik gebruik Bittorent of nee nu Vuze.
Ik vond BitTorrent altijd heel fijn, maar die deed ineens heel raar.
En dan torrents via torrentz.com of piratebay.org
limewire, heel fijn en gratis.
Gewoon bij google: limewire gratis downloaden.
Je krijgt dat allemaal versies maar maakt niet uit welke je pakt
ik gebruik emule bit torrent
limwire
oh je kunt trouwens bij instellingen je uploadsnelheid op 10kb zetten ofzo. Dat scheelt ook. Of je download snelheid wat lager. Omdat die waarschijnlijk al je snelheid gebruikt en dan heb je niets meer over om gewoon te internetten. Die kun je overal wel instellen. Maar als je Vuze download gaan ze in het begin berekenen wat jou downloadsnelheid is. Maar dna nog wel even de uploadsnelheid wat lager zetten.
Ik gebruik altijd Limewire, kan je gewoon downloaden op internet ergens
echt heel erg bedankt allemaal!
Misschien aan je router klooien? Ik weet niet hoe je het daarop moet instellen ofzo, maar op je router staan bepaalde functies waardoor je betere verbinding hebt en je sneller kunt downloaden etc. Misschien kun je het daarmee oplossen.
Ik zou btw geen limewire doen. Het duurt lang en bestanden zijn vaak beschadigd.
Ik zou gewoon mediafire/megaupload/rapidshare gebruiken. Dat is trouwens alleen handig als je bijvoorbeeld maar 1 album wil downloaden, niet als je een complete discografie van een atiest wil downloaden.
up