Muziek downloaden.

Hallo iedereen,

Ik vraag me af hoe jullie je muziek downloaden, want ik weet niet hoe ik het het beste kan doen. ik mag geen limewire gebruiken, omdat mijn computer daar al een keer van gecrashed is.

Liefs.

Serieus?
Ik gebruik echt al jaaaaaren limewire en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb er ook wel een strenge filter en een goede anti-virus scanner op zitten, maar heb ook een paar jaar geen enkele virusscanner erop gehad en nog steeds geen problemen.

Misschien dat je vuze ofzo kan gebruiken?

Bittorrent downloaden en dan via bijvoorbeeld via Isohunt albums downloaden (dat gaat dan via dat bittorrent programmaatje)

Pirate bay… Werkt prima, fijn om hele albums in 1 keer te downloaden… Maar ook films/series…

www.downloads.nl

Bijna alles te vinden, linkt je naar bijvoorbeeld mediafire of beemp3

ik koop alles altijd.
ik ben principieel tegen downloaden

Frostwire

utorrent en thepiratebay zijn heilig :bowing_man:

Ik download eerst en daarna koop ik het.

Ik houd er van om iets vast te houden en de artwork te zien.

ik ook.
maar ik koop eerst en dan zet ik het over op itunes x]

ik download via een speciaal youtube download-programma.

x.

Ik download ook via een ander speciaal youtube download-programma.

de youtube link kopieren
dan op www.zamzar.com of nl
dat weet ik even niet meer xd
en dan naar mijn mail verzenden
dan downloaden (aaa)

Ik heb uTorrent gedownload en via bv www.thepiratebay.org download ik hele albums, programma’s, singles, etc. Werkt veel beter dan limewire vind ik zelf, makkelijker.

Ik gebruik Emule (downloadprogramma) of Zamzar, om liedjes van Youtube af te halen. Of ik typ gewoon de titel met erachter download in bij google, en dan krijg je meestal wel downloadlinks, van mediafire etc.

Ik gebruik torrents : D

ik ook nog nooit en ik heb er zelf geen virusscanner op zitten!

Youtube to mp3 converter
ofzo.

Ik vind die het beste! gewoon linkje van youtube plakken en downloaden :slightly_smiling_face:
Geen virus, niets!

is zamzar betrouwbaar? =)