Muziek downloaden / streamen?

Okee, even een hele stomme vraag. Nu ik weer lange fietsafstanden moet afleggen wil ik graag wat fijne muziek in m’n oren, maar geen radio.

Normaal luister ik thuis muziek van cd’s (i know) en gratis spotify op mn laptop, maar onderweg heb ik eigenlijk geen idee hoe mensen dat doen :’)

Hoe luisteren jullie onderweg muziek? Op je telefoon? Ik heb trouwens geen iPhone.

Nu voel ik me wel een technische noob, haha.

Ik heb een Spotify premium account, daardoor kan ik nummers downloaden en offline luisteren. Voordat ik dat had, had ik alles op mijn iPhone staan. Die nummers downloadde ik dan. Je CD’s kun je toch ook op je laptop zetten? Dan zet je de nummer over naar je telefoon.

Thanks!
Cd’s zijn goed beveiligd tegen rippen helaas. Downloaden deed ik ook wel vroeger maar meestal is de muziek die ik luister niet downloadbaar. Misschien toch maar spotify premium overwegen :slightly_smiling_face:

Ik vind Spotify Premium echt heerlijk! Ik kreeg het bij het alles in 1 abonnement van KPN, na het gebruik zou ik het echt zelf aanschaffen. Niet die irritante reclames, op wifi nummers downloaden zodat je ze zonder internet ook kan beluisteren. Het enige nadeel vind ik dat sommige artiesten/nummer niet beschikbaar zijn.

Ik owk meeestal nummers van youtube, dan convert naar mp3 bestand en dan zet ik ze van mn laptop zo op mn telefoon of usb stick voor in mn autoradio.
Google maar eens op youtube to mp3 converter, gewoon de youtube link knippen en daar plakken, op convert klikken en dan als hij klaar is bestand opslaan.
Muziek duurt max. 20 seconden per linkje normaal gesproken.

Ik luister op mijn telefoon naar Spotify.

:face_with_raised_eyebrow: Via iTunes lukt het wel altijd hoor. gewoon importeren en klaar.

Ik zoek een radiolijst op mijn iphone
Bekijk meer bijgewerkte gratis radiostations op de website: https://internetradiohoren.de/

“So just download it from YouTube”

So what’s the point of having Spotify? If you’re just gonna download the song in order to put it on Spotify?