Muziek dat je herinnert aan "vroeger"

Hallo! :slightly_smiling_face:

Ik ben een playlist aan het maken omdat ik over een aantal weken (jah het duurt eig nog best lang) op vakantie ga voor een tijdje. Aangezien ik vind dat er in 2013 gewoon te weinig goede muziek is geproduceerd ben ik terug gaan zoeken naar muziek dat me herinnerde van vroeger.
Ik ben nog niet echt ver met mijn muziek lijst. Zouden jullie me kunnen helpen met het samenstellen van de playlist door te zeggen wat voor liedje(s) jou herinnerde aan bijvoorbeeld je basisschooltijd?

-Fem

The Kooks - Naïve (eerder aan mijn eerste jaren middelbaar maar ja)

Spice girls, Backstreet Boys, Five, Vengaboys, T-Spoon, Toy Box. Dat was allemaal erg populair in groep 7 en 8 toen ik op de basisschool zat :slightly_smiling_face:

Thanks, ik herrinner me wel wat van deze artiesten, toen was ik nog wel erg jong hihi. Ik hield ook wel van spice girls en backstreetboys :slightly_smiling_face:

Shaggy - wasnt me

Jive Jones - Me, myself & I :’)

Robbie Williams - Feel/Come Undone

Dante - Miss California

Dankuu allemaal :slightly_smiling_face: Jullie helpen me goed mee :grinning:

Anders kan je trouwens ook kijken op de sites van hitzone cd’s en mega top 100 cd’s?

Dragosta din tei komt echt gelijk in me op hahaha waarom weet ik niet!

Oh ik kan zoooo veel opnoemen maar dan ben ik een uur bezig, het liedje wat mij altijd is bijgebleven is Knock you down van Keri Hilson, Kanye en Ne-yo, doet me altijd denken aan mijn perfecte zomer van 2009

Underdog Project - Summer Jam

&

O-Zone - Dragostea Din Tei (Numa Numa)

&

Eiffel 65 - I’m Blue

Sean Paul :grinning: (Get busy, Like glue, Temperature)
JoJo (Leave, Baby it’s you)
Ashanti (bijv. Fat Joe & Ashanti - What’s Love)
Jennifer Lopez (Let’s get loud)
<Sowieso heel veel R&B>
Black Eyed Peas - Elephunk CD, met Where’s the love (al zat ik toen al wel op de middelbare hehe)
Shakira (Ask for more Pepsi song)
Vengaboys
Toy Box
Aqua
M-Kids omg haha
Nelly Furtado (oude cd’s; Powerless, I’m like a bird)
Sophie Ellis-Bextor (Murder on the dance floor, Get Over you)
Alizee - Moi Lolita
Stacie Orrico (Stuck, There’s gotta be more to life)
Anastacia - I’m outta love
Kelly Clarkson (zat ik ook al op middelbare)
OJA Christina Aguilera!! (Dirty, Fighter, Genie in a bottle, Beautiful enz)
Avril Lavigne - Sk8ter Boy, Complicated
Skye Sweetnam
Busted - Year 3000

ok ik stop wel :stuck_out_tongue:

Bubbles! :grinning:

Chipz!

En 3 van die belgische meisjes die zongen over apen en what not. Misschien weet iemand nog hoe die heten?
Extreem vage beschrijving:P

^M-kids haha

The Kelly Family
Backstreet Boys
Spice Girls
Aaron Carter
K-otic & Sita

Phil Collins <3 maar dat is echt puur alleen voor mij omdat we dat altijd op weg naar vakantie draaiden haha, niet dat dat toen ik klein was superpopulair was ofzo.

Spice Girls <3