Hoi allemaal.
Ik heb de oude itube nog, maar ik kan niks meer downloaden, eigenlijk kan ik alleen nog maar de liedjes in m’n playlist luisteren verder niks. Dus weten jullie een muziek app waarbij je gewn WiFi nodig hebt om ge luisteren? E wet een van jullie wann de update van playtube komt dat je geen WiFi meer nodig hebt?
Zelf gebruik ik een app die niet super is, maar hij kan er mee door. Ik kan in ieder geval liedjes ‘downloaden’ en luisteren zonder Wifi of Internet. Het nadeel is wel dat je niet elk liedje kan downloaden en dat er veel ‘remixen’ tussen zitten of verkorte nummers. Hij heet ‘Music D/L’. Je moet het maar proberen, maar ik raad het niet echt aan. :bored:
Ja, dat probleem heb ik ook met Itube, echt heel irritant. Spotify misschien?
Op de computer vindt ik het een geweldig, maar op m’n telefoon ook minder, omdat je ook wifi of internet nodig hebt om te luisteren en staat hij alleen nog maar op ‘shuffle’ dus dan maar hopen dat je leukste liedje langs komt… Je kan wel een abbo nemen of een kaartje halen bij de AH en dan kan je ook een maand luisteren, maar dat gaat wel veel kosten op den duur. Het is maar wat je fijn vindt!