muurtekst

Ik mag van mijn moeder een mooie tekst schilderen op mijn deur, heeft iemand mooie teksten?

xx

Ik vind zelf het refrein van Muse erg mooi, van Undisclosed Desires:

I want to reconcile the violence in your heart[color=rgb(10, 10, 10)][font=Arial]I want to recognize your beauty’s not just a mask[color=rgb(10, 10, 10)][font=Arial]I want to exercise the demons from your past[color=rgb(10, 10, 10)][font=Arial]I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

dankjee, het klinkt ook wel moooi jhaa

Is het ook :slightly_smiling_face:

Kijk op het internet naar quotes. Er zijn zoveel mooie echt niet op te noemen!

okeey bedankt!

“Sweety, if you’re going to be two faced at least make one of them pretty” - Marilyn Monroe

In het Crea Bea topic zijn dit soort dingetjes ook wel vaker besproken.

Ik zou eigenlijk niet zomaar lyrics op de muur knallen als je niks met de muziek hebt verder :’) tenzij je Undisclosed oprecht een leuk nummer vindt ik klink nu als een pretentieuze fan, stiekem ben ik dat ook wel een beetje

https://s3.amazonaws.com/luuux-original-files/bookmarklet_uploaded/82892564_zmOkuMNw_c.jpg

^ zoiets vind ik ook heel gaaf. Dat is een hoofdstuk uit Harry Potter, maar je zou natuurlijk ieder hoofdstuk uit ieder boek kunnen nemen.

Maar ik zou in ieder geval iets doen wat jou persoonlijk aanspreekt en wat bij je past. Niet random wat van die standaard-quotes erop gooien.

En op sites als IMDb en Goodreads kun je per boek/auteur/film/regisseur/whatever de beste quotes vinden. Misschien dat je daar een kan zoeken bij je favorieten?

Ik zou inspiratie halen uit liedjes die je mooi vind. Zo haal ik altijd hele mooie zinnen die terugslaan op mezelf uit de muziek van John Mayer. Zo maak je het ook meer eigen en raak je er ook niet zo snel op uitgekeken.

bedankt allemaal :slightly_smiling_face:

I set off running
To wake from the dream

van johnny cash maar dat vind ik persoonlijk heel mooi maar je moet (zoals hier al eerder genoemd) echt iets nemen wat je heel leuk vind :wink: