muur op kamer ?

ik heb 3 muren op me kamer waar ik graag iets mee wil doen, 1 boven mijn bureau, 1 boven mijn bank, en 1 ‘naast’ mij bed…

ik weet alleen niet wat ik er mee moet ! ik zat te denken aan een groot schilderij/ foto maar welke ? en misschien een whiteboard (ofzo) boven mijn bureau of een foto collage…

HELP ! inspiratie ? ideeen ?

Zoekfunctie lijkt me het handigst aangezien je daar meer resultaat mee zult boeken, en hier gisteren ook een topic over geplaatst is. :wink:

En er is al zo’n topic, ja. Nota bene nog op de 1e pagina

je kan ze eruit halen dan is ie wss wat ruimer spr handig

link ?

hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes: goedidee :astonished:

Verf ze met whiteboardverf of krijtbordverf en teken of schrijf er op wat je maar wilt, als ik nog vrije muren had zou ik dat doen!

=

@HelpendeHella

wauw, een bed goed idee ! ;o

hahahaha, bedankt x
weet nog niet wat het word

Die boven je bureau zou ik een kapstok op hangen en die in een leuk kleurtje verfen, kun je meteen je studieboeken op zetten, en eronder kun je leuke hartjes ofzo hangen.

Boven de bank of boven je bed zou ik gewoon een leuk schilderij doen, wat ook leuk is… Bij de action zijn letters te krijgen en teksten Sweet Dreams, of love en daarbij allemaal kleine fotolijstjes hangen met mensen die je lief hebt… :slightly_smiling_face: Krijg je een fotowand

Koop vier grote schilders doeken bij de action, en schilder er een letter per doek op. BV. L-O-V-E

Voorbeeld (gemaakt met paint):

http://i39.tinypic.com/nd0i7o.png