Mutsprobleem :s

Hoi meiden,
zoals jullie boven lezen heb ik een probleempje met mijn mutsen.
omdat ik hele moeilijke krullen heb, doe ik vaak een knot in, maar als het dan koud is op de fiets en ik een muts op wil doen krijg ik zo’n rare alien hoofd vorm door mijn knot en oorwarmers werken ook niet, want ik wil ook mijn voorhoofd warm houden:D. Weet er iemand een oplossing?

doe op de fiets je haar los en als je niet meer fietst m weer in je haar?

doe je muts over je haren en schijt aan je alien hoofd!
bij mij staan die mutsen ook niet maar als ik het egt koud heb doe ik het er gewoon over heen maarik heb altijd het probleem dat mijn muts omhoog gaat!

ja, dat heb ik dus ook! :grinning:, dan maakt het toch geen verschil of ik een muts op heb of niet, hij gaat toch altijd omhoog xD.

Je kan ook zo’n hoofdband omdoen, dan blijft je voorhoofd warm en kan je toch een knot in je haar.

Je hebt van die haarbanden dingen van wol zeg maar, ik weet niet hoe ze heten.
Ik wil er zo ééntje maar heb nog geen leuke gevonden.

Alsof het iemand boeit wat voor hoofd je hebt :’) Als jij het maar warm het toch?

Who cares? Er gaat echt niet iemand tegen je zeggen, “Goh, wat heb jij een alien hoofd als je die muts ophebt!”

misschien moest ik het erbij schrijven, maar door die knot gaat de muts ook omhoog, en dan hebben mijn oren het uiteindelijk toch koud :stuck_out_tongue:

koop zo’n los afzakmutsje. Daar krijg je aaaaalles in

jaa!! :grinning:, weet je ook toevallig waar de die kan kopen(en niet te duur :grinning:)

het antwoord is meestal zoo simpel.

@TS waar je die kan kopen? overal. het is heel erg ‘in’ deze winter, ik heb ze al gezien bij de H&M, The Sting, Cool Cat, ONLY, Vero Moda, Miss Etam, noem maar op.
Zelfs bij een tassenwinkel, terwijl het toch echt niet bedoeld is als tas, volgens mij :stuck_out_tongue_winking_eye:
Succes!