Mutsjes op school

Afzakmutsjes zijn zo gaaf. <3

Nutteloos… I know. :’)

nouja goed… ik snap wel dat die mutsjes niet mogen aangezien petten en dergelijke ook niet mogen over het algemeen…
dan kun je je gaan afvragen waar je de lijn moet trekken…

Bij mij ligt het eraan bij welke leraar van sommige mogen petjes enzo ook…Maar als ie af moet is dat iritand want dan zit mn haar nooit meer goed :drama:

Dan is onze school best wel vrij, hier mag het namelijk wel.

Bij ons mag het. Maar is het nu echt zo erg om geen mutsje te dragen als dat niet mag? Ik snap dat er mensen zijn die het liever wel zouden doen of het oneerlijk vinden hoor, maar ik vraag me af of de discussie het waard is.

Nou ik ga dan een discissie aan over die lelijke kut hoofddoekjes en nu mag het wel bij ons op school!

Jeetje doe even normaal. Ik vind het echt ongepast dat je zo over hoofddoekjes praat. En ik voel me beledigd terwijl ik niet eens Moslima ben. Laat staan hoe Moslima’s hier bij voelen

Dit vind ik echt respectloos

Idd.
Ieder zo zijn eigen keus, en als je te kinderachtig bent om dat niet te accepteren moet je je mening niet uiten.

Sorry dat ik zo reageer maar daar kan ik echt niet tegen.
Je moet gewoon de ander accepteren, ook al is diegene gothic of emo of moslima.

Ja, een petje is omdat je dan geen ogen kan zien en dat is respectloos tegenover de docenten.
en dat is het ook inderdaad. want wie wil nou met iemand praten waarvan je zijn of haar ogen niet kan zien?
maargoed. een mutsje, ik denk dat een afzakmutsje ofzo bedoeld, die moeten vind ik gewoon kunnen, want dan zie je je ogen en is niks aan de hand. maargoed. dat vind ik. want dan kan je net zo goed haarbanden afschaffen…

+ een petje is vanuit vroeger uit. Je mocht toen ook geen petje op in de kerk en in de klas. Gewoon oud Nederlands.
Maar eerlijk gezegd zijn er bijna geen leraren meer op mijn school die er een probleem van maken als je hem achterstevoren zet.