Must Have!!

Dames!!!

Laten we elkaar helpen en advies geven aan elkaar op deze topic…

Heb jij een leuke aanbieding gevonden die ieder dame gewoon moet weten of ben je zo tevreden over een product deel dat met elkaar en wie weet help jij hiermee een andere! Vertel hier jullie huidsprobleem bijvoorbeeld of vraag hier andere dingen waarbij wij dames elkaar dingen kunnen aanraden en elkaar kunnen helpen

Zullen we er een leuke dames groepje van maken en het gezellig houden. Hoop dat het jullie wat lijkt :slightly_smiling_face:

bestaat toch al?..

@Mettlesome zou kunnen maar ik maak zo een topic niet om zulke reactie’s te krijgen maar om gewoon gezellig met dames te kunnen praten want bij die andere topic zijn er wel duizende mensen aanwezig dat is te druk daarom leek het me leuk om een nieuwe te maken :slightly_smiling_face: I am thinking about everyone <3

Ja, maar juist doordat er verschillende topics over 1 onderwerp worden aangemaakt word het heel onoverzichtelijk. Dus je kan lekker reageren in die andere topics, en dat duizenden mensen valt ook wel mee :’)

En de manier hoe jij het uitlegt in de begintitel komt het over alsof je een soort slow wilt hebben, en dan mag niet op Girlscene :wink:

slow?? weetje wat ik ag niet in discussie zit je er mee dat ik deze topic ben begonnen druk dan lekker op ‘Meld dit bericht aan de moderator’ en laten ze mij topic weg halen toch meid hoop dat je nog wel kunt slapen als ze hem niet weg halen :wink:

maar dat gaan ze sowieso wel doen.

Jij bent irritant. 12 jaar ofzo?

Ik lach heel hard

Dit ja. Ik snap het idee, maar dit mondt vast uit in een slow (“om gewoon gezellig met dames te kunnen praten”) en dat is niet de bedoeling. Daarnaast, als er al een ander topic is, is deze overbodig. Slotje dus.