musicalles

ik had een vraagje aan iedereen hier die in de buurt van eindhoven woont.
ik ben helemaal gek van acteren en wil onder musicalles maar ik kan nergens een goeie vinden.
weet een van jullie een goeie:?:?
alvast bedankt;)

sorry k woon niet in eindhoven dus k kan je niet helpen miss ff op google kijken daar staat vast wel wat

kzie op google niks… mr zijn er wel musicaldingen in eindhoven alleen zijn ze niet goed ofzo? of zit er echt niks?

Er zijn toch vast wel organisaties (weet even geen beter woord) die bijv. dans, tekenen, muziek, maar ook toneel en musical enzo geven.

zoek naar theaterscholen of jeugdtheater scholen… of iets profesioneels… het is misschien beetje duur maar daar leer je wel het beste… ik weet niet of dat in eindhoven is (maar vast wel) ik zit op de jeugd theater school in groningen…

ik weet niet of je altoneel speelt of dat je er gewoon heel goed in bent maar als er audities zijn en je word gekozen dan kan je daarna naar een musical gaan maar als je de site van endemol in de gate houd.

IK DOE MUSICALLES!!!
maar dat is in Maastricht…

ik weet niet of je in eindhoven ook zoiets hebt maar ik doe dat op Kumulus in Maastricht, en volgens mij zijn daar wel meer gebouwen van… Maar ik denk helaas niet in Eindhoven … :?
of je kunt bij een theatergroep gaan, tenzij je per se ook erbij wilt zingen en dansen enzo.
Maar wat ik doe is wel hartstikke leuk! Ik ga Cats doen (wel een soort verkorte versie) en heb al 2 solo’s gekregen :slightly_smiling_face: Ik helemaal trots dus :stuck_out_tongue:

hee bedankt voor al jullie reacties:)
ik heb al 2 jaar lang musicalles nu in helmond.
x