Musical Tarzan

Zijn jullie naar de musical Tarzan geweest? Zo ja wat vonden jullie ervan?
Of zou je graag willen?

Nou ja, plaats hier alles over Tarzan! :slightly_smiling_face:

(ik heb het gecheckt, er was nog geen topic over Tarzan hier.)

ja ik ben er geweest… vond hem echt super!! :grinning: als ik het geld ervoor had was ik weer gegaan…

ik ga dinsdag naar tarzan :grinning:
heb er echt zin in!

ik ga 21 mei voor de 3de (en laatste) keer :grinning:

Ik hou van de musical tarzan!!! Ik ben 2 keer geweest en ik zat beide keren 1e rang, dat was echt super! Ze vliegen dan ook gewoon over je heen. Ik vond de muziek ook heel mooi! Echt het geld waard, deze musical!

Ik zat op rij 8, dus 1 van die apen vloog recht over me heen en keek me echt zo aan… Echt super!

Voor degene die nog gaat; Tip: Ga na de tijd ook even naar de artiestenuitgang. Zo leuk en ze zijn zo aardig allemaal! :slightly_smiling_face:

En degenen die al zijn geweest: hebben jullie dat ook gedaan?

En welke hoofdrolspelers hadden jullie? De ‘echte’ of understudies?

Oja, ik had nog een paar vraagjes. Normaal let ik nooit zo op het programmaboekje,(ik bekijk het wel maar niet meer dan dat) maar deze keer had ik het eens even goed doorgelezen.

1. Wat zijn swings?
  2. Wat is een cover? ik bedoel: in het boekje stond: Cover Clayton: Piet blabla. zegmaar :stuck_out_tongue:
  3. Chaira Borderslee was eerst Kala, maar nu staat overal dat iemand anders(Joanne Telesford) Kala speelt. Hoe komt dit ?
  4. Hetzelfde verhaal bij Korchak. Die werd eerst gespeeld door Jeroen Phaff, maar nu door Hans Peter Janssens…

Nou dat waren ze :grinning: