er zal vast wel al zo’n topic zijn, maar ik kan m niet vinden met de zoekmachine.
Ik doe ik oktober auditie voor een zanggroep bij ons op school, en je moet één nummer zingen. Het mag geen ballad zijn, behalve als het een musicalballad is. Anders moet het een up tempo nummer zijn.
Omdat ik mijn stem verreweg beter vind in ballads dan in uptempo nummers heb ik eigenlijk nu al besloten dat ik een musical ballad wil gaan zingen. Maarja, dan word natuurlijk de grote vraag: welk nummer? Ik heb al diverse nummers afgezocht, maar daar zit of een té grote act omheen (iknow, het is musical, maar ik kan er geen hele act omheen gaan voeren), of het een heel afgezaagd nummer wat al heel veel is gedaan. Ik weet van vorig jaar dat creativiteit erg belangrijk is in de auditie, en hoewel ik weet dat ik allang door ben (alsjeblieft vat dit niet als egoïstisch op, maar de zangcoach zei tegen me dat ik me geen zorgen hoef te maken), wil ik wel iets bijzonders neerzetten.
Je mag ook uptempo nummers posten, maar die kies ik minder snel omdat ik met een ballad veel sneller zo’n klik heb met het nummer zegmaar… ;p
Dusss, als jullie mij kunnen helpen maak je mij heel blij