Musical-Auditie

Hoi meiden, ik wil iets vragen.

Ik heb volgende week een auditie voor de school-musical, en ik heb er erg veel zin in. Ik weet alleen niet welk nummer ik zingen moet. Ik kan wel goed zingen. Ik kan alleen geen hoge noten halen, ik zing altijd laag.

Willen jullie me helpen? Ik heb al verschillende nummers geprobeerd.

Geen verstand van zelf, maar succes in ieder geval (:

Ed Sheeran - The a team :face_with_raised_eyebrow:??
Verder zou het niet weten

The Fray - How to save a life

http://www.youtube.com/watch?v=3H21fj0hQRM dit? christina perri- Jar of hearts <3

En de drie liedjes die hierboven zijn genoemd zijn natuurlijk mijn 3 lievelingsliedjes: haha wat een toeval!
misschien fireflies van Owl City?

Ik denk dat How to save a life en Jar of hearts goede opties zijn. Dank jullie wel. :slightly_smiling_face:

een liedje van anouk? zij zingt meestal ook niet te hoog. :slightly_smiling_face:

Ik heb deze maandag auditie gedaan… Nou nog maar wachten op een mailtje.
Ik ben heel erg zenuwachtig! :S

Ik ben benieuwd! Heb vorig jaar ook auditie gedaan bij onze schoolmusical, maar dat is vriendjespolitiek. Ben niet door, maar volgens mij doen er nu sowieso bijna geen ‘buitenstaanders’ meer mee omdat ze toch niet gekozen worden en krijg je dus elk jaar hetzelfde groepje :frowning_face:

Ik zou als ik jou was een musicalnummer zingen:D dan toon je meteen je inzet en musicalintresse zegmaar. Ik weet zelf alleen vrij weinig over musicals, maar er zijn vast wel nummers bij die te doen zijn.

Ik heb via de mail te horen gekregen dat ik in de volgende ronde zit.
Dit wil zeggen dat er onder de leerlingen die in die ronde zitten een rol krijgen waarvoor diegene het meest geschikt is.

Ik ben best zenuwachtig, want dit is de eerste keer sinds de basis school musical dat ik een kans maak op een rol.