Muse komt weer naar nederland!

woehoe ik las het net toevallig toen ik op twitter zat: Muse gaat een tour door europa doen en ze komen ook in Nederland. Op 14.11 in Ahoy rotterdam.
http://www.muse.mu/

Ik wil er zeker heen maar het zou waarschijnlijk wel duur zijn.
Nog meer mensen die er graag heen willen?

Jaaaaa ik! x’D

alleen al mijn vrienden zijn anti-Muse… x] En ik ga niet in me eentje dus waarschijnlijk zit ik die avond thuis te mopperen …

haha ik heb precies hetzelfde. Ze houden allemaal van beyonce en rihanna enzo ik zit nu thuis ook chagerijnig pinkpop te kijken ik had er zo graag bij willen zijn maar ik had geen vriendinnen die mee wilden.

Zou het tof vinden, maar idd, niemand die ik ken houdt van die muziek.

Hihi ik heb het juist andersom ik werd iets van 4x uitgenodigt om naar Pinkpop te gaan , maar hou daar zelf niet zo van . Ik hou van hardere shit :3

O mijn god, ik zit hier echt te flippen en half te janken en o mijn god, ik krijg zakgeld voorschot de 13e, ik ga echt al daar vet vroeg staan voor de ticketverkoop, jezus omfg, sorrie, muse is een van mijn favoriete bands DANKJE TOPICSTARTER, ik check zulke dingen nooit optijd :blush:

Niceeee!

Ik heb niks met muse
ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord xd

ik vind ze echt goed, maar mijn vriendin is een keer naar hun concert geweest en ze zegt dat ze echt suuuuuper slecht live zijn… ze is halverwege in slaap gevallen uit verveling… (en zij is echt een feestbeest, gebeurt haar echt niet snel :stuck_out_tongue: )

dusja… ik weet niet

OMG!
Daar moet ik heen!
Wel een beetje duur, maar dat heb ik er wel voor over.

OH MY GOD IK KAN WEL JANKEN VAN GELUK!
AAHH WAT GAAF IK MOET DAAR GEWOON HEEN

zo dat was mijn eerste zwaar manische reactie, nu effe anders. Ik ga daar zeker heen

hahaha asjeblieft! Ik was ook echt blij dat ik het een keertje op tijd lees nu kan i nog mensen zoeken die meegaan. Ik las het op twitter haha is dat toch nog ergens handig voor. De kaartverkoop begint trouwens op 5 juli

MCR dan XD die zijn pas slecht live :stuck_out_tongue:

Ik had juist van mensen gehoord dat ze super zijn live
Volgens nme zijn ze ook verkozen dit jaar of vorig jaar als beste live band.

Ik houd nu niet meer van hun muziek, maar een paar jaar terug was ik een ontzettende fangirl en was het echt OMGGEWELDIGMIJNFAVORIETEBAND enzo, en ik heb ze twee jaar geleden gezien (toen ik ze nog leuk vond maar niet meer geweldig) op Rock Werchter, en ze zijn iig heel spectaculair live.
Van de muziek is me eerlijk gezegd niet veel meer bijgebleven (ook omdat mijn vader de halve tijd in mijn oor stond te bitchen dat Matthew Bellamy alleen maar goedkope gitaartrucjes doet om indruk te maken en dat hij dat ook zou kunnen als hij de juiste equipment heeft xDDD), in tegenstelling tot andere optredens daar, maar hun hele performance was wel indrukwekkend.

5 juli? waarom staat er dan op die site 13 juni? of is dat alleen via de telefoon ?
En ik heb een live CD van ze op mijn computer staan en ik moet elke keer weer half huilen als ik het luister, zo prachtig prachtig prachtig!

ik kom nu waarschijnlijk heel dom over.

wie is muse ?!

Een band xD

ik vind ze niet zo heel leuk.

Ik ga 100% zeker weten
En ik heb juist veel mensen die mee willen :’)