Multi BH

He hoi meiden! Voor economie moeten wij ons eigen product ontwikkelen dus hebben wij de multi BH bedacht! Dit is een bh waar je pinpasje en telefoon inkan etc. Maar voor het marktonderzoek heb ik jullie hulp nodig! Ben je tussen de 12 en 21 jaar geef dan alsjeblieft je BH maat aan. Wij zouden hier heel veel aan hebben vermeld ook graag je leeftijd erbij! Heel erg bedankt x

16
75A of B

en waarom heb je bh maten nodig? dude wtf

Voor een marktonderzoek. Het is compleet anoniem hoor! Maar wij moeten ongeveer weten welke bh maten in deze leeftijdscategorie vallen.

Gaat dit nou weer over die bh waar je je mobiel in kan stoppen?

Alle maten elke leeftijd. Dat heeft nergens mee te maken hou het neutraal. Maar geloof mij het idee is leuk maar noway dat ik iets bij mijn borsten stop dat vindt ik zo ordinair

vaag, maar oké

14
75B

In plaats van gewoon te bedenken van ‘goh mensen vanaf 12 krijgen of hebben al borsten en rond 21 zijn ze uitgegroeid’, kun je niet bedenken dat alle cupmaten die bestaan gewoon ‘de’ cupmaten zijn tussen die leeftijdscategorie?

Inderdaad. De meeste vrouwen hebben gewoon een cupmaat van cup AA t/m E en ook groter. Je kan ook vast wel op internet opzoeken wat de gemiddelde cupmaat is van de Nederlandse vrouw.

dit.

Zijn er niet statistieken op internet ofzo? -______-
vast wel

Jemig, als je het onzin vindt, reageer dan lekker niet…

18, 80D

maar dat bestaat toch al? (:

Staat vast wel ergens op internet,

bijna 17 (nog een maandje)
80C/75D

70c

18, volgende week 19.
75 b

16
75B

19
75A