muggenbultpuist?

hoi,

toen ik gisterochtend opstond zat er een muggenbultje (dacht ik) op mijn gezicht.
toen ik vanmorgen opstond zag het er eerder uit als een puist (een soort muggenbultje met een wit puntje)
gisteren jeukte het, alleen vandaag doet het best wel zeer als ik bijvoorbeeld hard lach ofzo xd

weet iemand wat dit is?
en hoe lang het duurt voordat het weg is
(ik moet dinsdag weer naar school, weetje xd)

ik heb al op internet gezocht, kon niet echt iets vinden

Volgensmij gewoon een puist :slightly_smiling_face:
Gaat wel weer weg, geef het gewoon de tijd.

ik denk dat het gewoon een puist is, of het is een muggenbult, want ik mn muggenbulten zit ook altijd van de gele vocht (oke, dit klinkt echt vies) ik zou er gewoon niet te veel aanzitten, en goed je gezicht wassen. is het dinsdag vast wel weg.

agree

upje

upje voor mijn muggenpuistje

haaha .

misschien is je porie ontstoken door de muggenbult?

ik heb ook zoiets, het is ook hard en het doet een beetje pijn ja 8D

idunno gaat vast wel weg.

Of het zit er voor aaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd :smiling_imp:

Jaa, logisch toch, dat het een muggenbult óf een puist is xD

dat dacht ik ook al :’)

neeee, hij is al bijna weg :beers:

ik heb nu ook zoiets alleen zit hij er al twee weken en wordt maar niet minder :frowning_face:
Ik weet niet wat ik ertegen kan doen, heb alles al geprobeerd.

Zo iets heb ik ook al 2 weken , nog altijd niet weg

Dat is een steenpuist denk ik…
Echt superirritant, omdat het lang duurt voor die weg is

hoe lang?? (a)

heb ik ook wel eens gehad.
was bij mij gewoon een mugenbult die pijn deed,
heel weird.

Een steenpuist is te herkennen aan een rode, harde en pijnlijke plek in de huid. Vaak is dit in de oksels, tussen de billen of liezen. Na een paar dagen rijpt de steenpuist en ontstaat een zwarte, harde plek die uiteindelijk openbarst. Hieruit komt een necrotische prop, gevolgd door etter, een geelwitte soms wat bloederige dikke vloeistof, die naast dode witte bloedcellen ook de veroorzakende bacteriën bevat.
-wikipedia-

ik denk niet dat het dit is, het is namelijk niet superhard ofso, het is alleen net of er een balletje net onder mijn huid zit. Het is ook niet zwart, gewoon rood.