Muggenbulten!

Ik heb sinds twee dagen ontzettend veel muggenbulten, alleen maar op mijn benen nergens anders. echt van die dikke, en nu zijn ze helemaaal dik en rood echt lelijk (niet leuk met de buitengym enzo) en ze jeuken echt ontzettend! ze doen ook best pijn omdat ik ze allemaal heb opengekrapt.
ik weet ook echt niet wat ik er aan kan doen, niemand heeft er nu al last van en mijn raam zit potdicht dus zo kunnen ze ook niet binnenkomen. (of door dat ventilatie ding, maar dat is wel erg klein.)
ze zijn echt heel irritant!
wie weet wat er tegen te doen er waar ze vandaan komen? (ook tegen de jeukenzo?)
ps, ik heb ze geteld, het zijn er 13(!)

HELP!

aha, 13 is wel zwaar nasty.

Muggen zijn cool
Maar ik zou anti-muggen-spul kopen, gewoon bij de DA of Etos ofzo. En dan maar sprayen :wink: En je hebt ook van die ‘zuigers’ die je op de bult zet en dat schijnt te helpen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
En anders een pleister, zodat je niet gaat krabben.

pleisters krap je eraf hoor, ervaring. :pensive:

uuuuuuuuuuuup.

Ik ben echt allergisch als een gek voor muggen.
Ik krijg óf een gigantische bult met 10 cm omtrek
óf een gigantische blaar met 4 cm omtrek.
Vreselijk
Ik heb nu medicijnen ervoor, maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk te vermijden om gestoken te worden.
Hor voor mn slaapkamerraam en lange kleren als je 's avonds naar buiten gaat in de zomer.

Aaah verschrikkelijk heb ik ook last van…
Als ik spray met van dat spul steken ze mij nog…
en ik krab ze ook open… weet ook echt niet wat ik er tegen kan doen

Pff, ik heb er ook vreselijk last van…
Maar een paar tipjes: Eet veel ui en knoflook, vinden ze verschrikkelijk (maar niet echt charmant) Daarom: een ui of knoflook naast je bed lekker, of een citroenella plantje. Daar van wordt van dat anti-muggenspray van gemaakt.
Maargoed, dat is dus alleen een oplossing voor s’nachts…
Zo 'n zuigding werkt echt voor geen meter! Je kan beter anti prik zalf kopen.

Ik heb zo’n dingetje dat schokken geeft en dat doe je dan op je muggenbult en dan juikt het bij mij altijd wel minder.
Klinkt eng, maar is het niet.
Je kan het volgens mij bij de drogist kopen.

up.