MTV

Ik keek dus eerst op mtv.com altijd america’s best dance crew season 5 teen mom season 2 enzo.
Maar nu komt er opeens wanneer ik die video open dat het niet kan worden afgespeeld in je land :rage: :rage: ik vind dat echt zooo stom dat dat nu gebeurd

ik keek net anders gewoon jersey shore van de amerikaanse site ^^

Ik heb alle afleveringen van Jersey Shore al gezien ook die reunie enzo dat het uit is tussen sammie en ronnie

ik heb net alleen de 1e aflevering gekeken xD
maar er stond wel voordat ik het keek: Sommige features kunnen niet worden gezien en toen 2 keuzes :

• blijf kijken op de amerikaanse site
  • klik hierop en je wordt doorverwezen naar de nederlandse site

bedoelde je dat ?

aah ! dat hadik ook. - ik wou ff nieuwe episode van 16 & pregnant kijken…
en opeens … your’re blabla unable to see blabla in your blabla.

maaaaar heb dit ookal keer eerder gehad… dus mss is het tijdje later wel anders?
laten we hopen ! :grinning:

Wij kunnen een filmpje pas zien als MTV nederland de rechten heeft gekocht om het uit te zenden. Dus later maybe nog eens proberen!

Ja dat had ik eerst ook maar toen klikte ik steeds op amerikaanse site.
Maar sinds net kan ik niet meer die afleveringen zien want morgen komt er al een nieuwe aflevering van teen mom op mtv.com en dat kan ik dus niet zien

meestal moet je er dan nog een keer op klikken en dan komtie wel :slightly_smiling_face:

ik vind zoiezo dat al die programma’s weg moeten, gewoon de hele dag breakfast club…

aaaah teen mom lijkt me zo leuk! ik heb gisteren ook even die 16 and pregnant weekend break gezien, supernice.
ik kijk nooit op internet van die afleveringen enzo, gaat mn pc mega sloom van.
ik wacht wel gewoon tot dat het op tv is ;a