MTV video music awards

Hi,

Misschien is het een beetje lullig om zo’n klein vraagje te stellen, maar ik heb gegoogeld en bij een ander topic kon ik het niet kwijt.
Oke, kan je bij de MTV video music awards meerdere keren stemmen? Ik blijf maar op het knopje “vote” drukken toen ik me afvroeg of dat wel nut heeft. Misschien telt je stem toch maar 1 keer mee.
Thnx!

Xxx

Hmm… Niemand die dat weet?

Geen idee. Is dat zo belangrijk? Stemmen op Awards, tv-talentenjachten e.d. heeft toch geen nut. Is van tevoren al bepaald wie er gaat winnen. Druk gewoon 100 keer op die vote knop en zeur niet.

Daarbij hoef je het topic echt niet na 10 minuten al te uppen. Mensen zien het heus wel. Kalm aan, het is geen chatbox maar een forum. Het is vakantie tijd dus er wordt minder snel gereageerd op topics.

MTV Awards vind ik toch al een lachertje. Dus als je er meerdere keren kan stemmen is het al helemaal om te huilen. Zoals Chanel zegt is het van te voren al bepaald. Die mensen - de winnaars - worden weken van te voren al benaderd.

Oke. Toch sneu dat ze van te voren bepalen. Wat nou democratie? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Welcome to the real world honey.