MTV super sweet 16 in Nederland.

Ik zag dit in de pzc staan (zeeuwse regio krant)::
-Discotheek De Hooizolder in Westkapelle is morgen wel degelijk het decor voor opnames van een aflevering van ‘My Super Sweet Sixteen’. Dat bevestigt MTV Nederland.

En dan staat er nog een stukje bij. Ik vind het wel leuk dat het een keer in Nederland is :slightly_smiling_face:

Hier nog het hele stukje:

WESTKAPELLE - Discotheek De Hooizolder in Westkapelle is zondag wel degelijk het decor voor opnames van een aflevering van ‘My Super Sweet Sixteen’. Dat bevestigt MTV Nederland.

Op de website Geenstijl.nl verscheen vrijdag het bericht dat het feest in de disco nep zou zijn. “Provincialen vinden alles leuk. Zeg een keer blingbling tegen een Zeeuw en hij eet uit je hand”, schrijft Geenstijl. Het programma gaat over de verjaardag van tieners met rijke ouders die worden overladen met cadeaus. Bij de aflevering die zondag wordt opgenomen zou de zestienjarige Medy centraal staan. Dat is volgens MTV een echt meisje, die echt jarig is. Publiek is niet welkom bij de opnamen.

is het eenmalig of wordt het net zoiets als my super sweet 16 uk? Het word hier toch nooit zo overdreven als in de usa maar het is wel grappig dat nederland erin zit.

Ik snap dat niet hoor er is geen publiek welkom maar wat heeft het dan voor nut? Haha hooizolder is wel dicht bij me ga er vanavond heen maargoed, ik vind het beetje vaag hoor. of ik snap het gewoon niet

Ja leuk, worden we net als amerika :pensive: :nauseated_face:

Nou er staat ook nog in de krant (dat stukje komt van internet) dat MTV aan een Europese versie werkt. En de afleveringen zullen begin volgend jaar te zien zijn.

Nou dit word dan echt een HELE MILDE versie van de Amerikaanse.
Ik bedoel zie je het al voor je “Maartje heeft een discotheek afgehuurt waar OMG DE 3 Js EN FLINKE NAMEN GAAN OPTREDEN OMG OMG OMG”

tripple post

3 DUBBEL POST JONGE

HAHAHAHA.

‘OH MY GOD, I HEARD FRANS DUIJTS IS COMING OMG IM SO EXCITED.’

Hier hebben geen ZO veel geld… hier zijn geen SUPPER rijke ouders… :no_good_woman:

niet goed gelezen

Er stond ook in het stukje op nu.nl dat er een 17-jarige benaderd was :face_with_raised_eyebrow:?? http://www.nu.nl/achterkl…et-16-doet-nederland.html

Ja klopt.

Hahaha!

Lijkt me helemaal niets eigenlijk, er is een reden waarom wij niet zulke programma’s hebben in Nederland. (:

nederland is geen amerika, wat ze ook doen

whaha en daarom is het nu alleen nog maar in Amerika…

ik vind het eigenlijk wel leuk, het is toch maar voor 1 aflevering.

up

hahahahahha xD echt de tranen liepen over mn wangen van t lachen toen ik dit las

wat een opmerking xD