Mtv show: Are you the one?

Hellowaa!

Ik zag dus dat hier nog geen topic over was, dus voor de gene die de show volgen: Wie denk jij dat er een match is?

Zoals de meeste van jullie vanavond hebben gezien is er eindelijk een match uit the truth booth gekomen… Dus wie denken jullie nog meer?

Ohja en Chris T. en Shanley zijn geen match want in de preview zie je dat als je hem op pauze zet en dat is balen want hun worden gekozen bij de laatste en dat was heel belangrijk voor die miljoen ofzo?
naja let me know

xx

Hoi! Ik kijk ook! Ik vind alleen dat ze het niet slim aanpakken. Als ze in aflevering 2 gewoon verder waren gegaan met de 4 stellen die goed waren, dan waren ze nu een stuk verder! Ze hadden dan elke week 1 stel daarvan naar de truth booth kunnen sturen en als ze twee stellen wisselen en het aantal juiste stellen gaat omlaag, dan zit er 1 goed stel tussen. Ik ben benieuwd of ze het redden. Grote som geld!

Waar kijken jullie dit online?

Je kunt het op de Mtv site terugkijken, wel alleen de aflevering van die week geloof ik.

Ik denk trouwens niet dat ze gaan winnen, en je kunt ook al op wikipedia kijken of ze gewonnen hebben. dacht ik

jaaa, ik vind dit zo’n leuk programma :slightly_smiling_face: Ryan en Jessica en Amber en Ethan zijn zo schattig samen!

Dit is zo’n leuk programma! Maar inderdaad waar kan je het goed terug kijken? Want bij mij doet de MTV site het niet heel goed.

Up voor dit topic!
Volgt iemand seizoen 2? En weet iemand waarom er deze week geen aflevering is? Na aflevering 4 ben ik zo benieuwd wat er gaat gebeuren, dus baal er nu heel erg van dat er nog geen aflevering op de site van mtv staat.

Ik volg ook seizoen 2 nu! Ook voor het laatst aflevering 4 gezien. Kan nog nergens aflevering 5 vinden…

Ik volg dit ook af en toe en heb nu al zo vaak het idee uitgelegd want iedereen vindt het raar en vaag haha. Maar het is gewoon leuk om naar te kijken

Op tvgids.nl staat dat er vanavond 2 afleveringen achter elkaar zijn, misschien dat een van die afleveringen dan wel de 5e is?