MTV gebruikt twee keer hetzelfde meisje?

Vinden jullie niet dat dit meisje van My Super Sweet 16:
http://www.mtv.com/videos/misc/60802/add-recap-jazmin.jhtml

Heel erg lijkt op dit meisje van 16 And Pregnant:
http://www.mtv.com/videos…tter-for-my-baby.jhtml#id=1615135

Het viel mij namelijk wel op, het lijkt wel hetzelfde meisje, maar wat denken jullie?

de video’s zijn sloom bij mij

dat geeft toch niet ?
of mis ik iets :stuck_out_tongue:

En dat is erg omdat?

Ze lijkt er wel op, maar het is denk ik niet hetzelfde meisje. Bepaalde trekjes kloppen niet en die van My Super Sweet 16 ziet er wat exotischer uit.

Je kan toch je Sweet Sixteen vieren en daarna zwanger worden ?
Of niet soms ?

Dat doen ze vaker hoor.

ook bij roomraiders, tilla tequila enz…
Zijn veel acteurs tussen :wink:

Nee, dat is niet hetzelfde meisje :wink:
(ze heten allebei ook anders)

Jazmin en Caitlynn ofzo heten ze x’D
Het eerste filmpje kon ik trouwens niet zien, maar het staat erboven. :stuck_out_tongue:

Agree met Killaah, en als je dan ook nog goed bent in dramatisch doen op tv is dat ook goed voor MTV toch [:
Ik heb neit gekeken trouwens.

Het is niet hetzelfde meisje.
De ene heet Jazmin en de ander Catelynn.
dat staat eronder

Het is niet erg, maar dat betekend dus dat het geen reality is. In my super sweet 16 is ze stinkend rijk en in 16 and pregnant heeft ze niet eens het geld om voor het kind te zorgen. En dat betekend dus dat ze acteurs gebruiken.

uhm totaal niet…
Die bovenste heet ook Jazmin en die ander Catlynn ofzoiets…

duuhhh als het acteurs zjin geven ze ze toch andere namen zodat het niet opvalt? 0.o

ojaaa? ;O
dat vind ik best wel genaaid :’)

Deze lijken toch niet zo op elkaar?

Wel een keer zag ik een meisje dat eerst in Made zat, later in een ander mtv-programma waarbij ze zo 3 audities moesten doen (zang, dans, toneel) om een rol te krijgen ofzo (hoe heet dat programma nou ook alweer). Dan had ze ineens wel heel veel zelfvertrouwen gekregen.

ik vind ze helemaal niet op elkaar lijken die ene is superdun en de andere superdik:o

nee, helemaal niet vind ik.
Die van 16 & pregnant ofzoiets heeft een veel dikker hoofd en een hele andere neus…

O ik vind juist hun neuzen zo op elkaar lijken, en hun wenkbrauwen en ogen…

Maar er zit sowieso ruim een jaar (misschien wel twee jaar) tussen die uitzending van my super sweet 16 en die van 16 and pregnant. En als het echt hetzelfde meisje is is het dus niet zo raar dat ze veranderd is (bijv. dikker is geworden).

Ik vind ze helemaal niet op elkaar lijken?