MTV EMA tickets winnen!

over een maand zijn de MTV EMA’s.

helaas kun je hier geen kaartjes voor kopen. je moet ze winnen.
via verschillende sites en op facebook kun je prijsvragen doen en daarna maar hopen of je wint of niet!

maar hoe meer vragen je invult, hoe meer kans natuurlijk.
deel hier de sites van prijsvragen en doe mee!

succes allemaal :flushed:

thanks for making this topic :bowing_man:

ik heb nog geen een prijsvraag kunnen vinden… en je mort volgens mij 18 zijn om erheen te kunnen

ik heb hier de eerste!

Super handige topic! Ik heb meteen de eerste prijsvraag gedaan, ik hoop echt dat ik er bij kan zijn!

ik hoop echt dat er meer mensen zijn met sites!

misschien is het handig als je die link in de beginpost zet, en als er andere prijsvragen ofso komen die er ook bij zetten.

ik heb meegedaan. hoop echt dat ik win. ik heb ingevuld dat ik 18 ben anders win ik natuurlijk nooit hahaha. als ik niet win ga ik sowieso naar de red carpet (:

lekker eerlijk voor de mensen die wél 18 zijn en wél mogen als dan alle minderjarige kut gaan doen

Oh leuk! Moet je echt voor alle wedstrijden 18 zijn? :frowning_face:

iedereen gelijke kansen dacht ik zo?

Het gaat niet om kansen, maar om regels.

ik heb nog niet specifiek gezocht of je echt 18 moet zijn. maar ik geloof niet dat dat ergens bij stond.

… wat een logica haha

Je moet 18 zijn om kaartjes te winnen, iig dat was altijd zo. Ben eindelijk 18 en nu wil ik ook gaan, maar via facebook wil ik liever niet meedoen.

precies, en dus ook niet om eerlijkheid :wink:

Bij die prijsvraag van Essence hoef je niet 18 te zijn (onder 18 moet je toestemming van je ouders hebben). Het lijkt me dan logisch dat bij de andere prijsvragen ook gewoon mensen onder de 18 mee kunnen doen.

wat maakt het uit? ze komen er toch niet achter dat ik geen 18 ben haha. en hoezo zouden minderjarigen kut doen?

er stond nergens een regel met ‘liegen over je leeftijd is niet toegestaan’

omfg
jezus fucking christ hoe dom kun je zijn

Er staat gewoon in de algemene voorwaarden dat als je tussen de 16 en 18 bent je toestemming van je ouders nodig hebt. Onder de 16 mag je dus niet mee doen.

En dit
cosnova heeft het recht om personen van deelname uit te sluiten indien daarvoor gerechtvaardigde redenen zijn, zoals de schending van de deelnamevoorwaarden, vooral dubbele deelname, ontbrekende toestemming van wettelijke vertegenwoordigers, manipulatie etc., en behoudt zich het recht voor om juridische stappen te ondernemen.

Hahaha en jij denkt dat je geen id kaart ofzo hoeft te tonen? Hoe dom kan je zijn zeg.