MTV awards 2013 in Amsterdam

Dit jaar zijn de mtv-awards in Nederland maar weet iemand wanneer de kaartverkoop start en waar je kaartjes kunt kopen?

Is dat die mtv europe music awards waar uiteindelijk bijna alleen Amerikaanse artiesten winnen? Ik snap het nut nooit van die awards haha.

Wil ik ook weten, want als JB gaat wil ik ook. :flushed:

http://www.tickets4u.nl/producten/tickets/details/2013/11/10/MTV_European_Music_Awards_EMAs/Ziggo_Dome/Amsterdam/7979.html

^ tickets4u is een zwarthandelaar. Vooral niet daar kopen dus!

Op de officiële website van Ziggo Dome staat meer info. Ook over de kaartverkoop: http://ziggodome.nl/event/305/MTV-EMA

ik wil daar echt heen !!

Mega vet! Dat ga ik zeker in de gaten houden

Oh daar wil ik echt heen hè.
Maar als ik het goed zie krijgen we dus pas meer informatie over kaarten kopen in de herfst? :hammer:

Komt er echt een kaartverkoop dan? Ik las ergens dat bij voorgaande jaren je zelf kaarten moest bemachtigen bv. via fan clubs van artiesten. Maar goed, zoals het op de site staat van Zggo Dome lijkt het erop dat ze wel zullen worden verkocht! Denken jullie dat ze belachelijk duur zullen worden ? :’)

Daar wil ik echt heen! Ben benieuwd hoeveel de kaartjes gaan kosten…

Ik wil er ook heen!

Ja ik zie nu overal dat je alleen kaartjes kon winnen of zo (voorgaande jaren)? Maar in de ziggo dome passen 17.000 mensen, ze zullen toch niet al die kaartjes beschikbaar maken voor wedstrijden? Ik snap het niet. :l

benieuwd naar de prijzen…

ik wil er echt bij zijn … ! :flushed:

Daar heb ik altijd al een keer bij willen zijn.

Sinds de MTV awards pas 10 November zijn verwacht ik in April of Mei pas de kaartverkoop. Officiele kaartverkoop gaat meestal via Live Nation en niet de site die hierboven staat.

Hier het artikel op Ziggo Dome;

Ik leid af dat je de kaartjes kunt winnen aan de hand van het feit dat op internet te vinden is dat kaartjes in 2012, 11, 10 te winnen waren en niet te koop. Daar baseer ik op dat dat dit jaar weer hetzelfde zal gaan zijn. Maar misschien ook niet, inderdaad geduld.

ik zal sterven van geluk als demi lovato komt

Het gaat toch om de stemmen van mensen uit Europa? Of heb ik dat mis

Je kan kaarten alleen maar krijgen via acties. Je kan ze helaas niet kopen!