Mt. XS/S/M Spijkerbroeken, Rokken, Alternative, Gothic, Bohemian/Retro, Shoes!

Hallo Dames! Ik houdt een complete kast opruiming, met redelijk wat kleding wat zo goed als ongedragen en dus zo goed als nieuw is. Ook wel gedragen kleding, maar is allemaal nog in goede staat!

• Heb meerdere foto’s van de kledingstukken, note/mail me even als je meer wilt zien!
  • Sta nog niet in het betrouwbare verkoper topic, dit is mijn eerste verkoop topic. Maar heb al veel ervaring via verkopen van kleding op MP!
  • Sommige kledingstukken zijn opgemeten (plat of omtrek), staat het er niet bij, en wil je het graag weten, note/mail me!
  • Bij alles staan richtprijzen, bieden mag altijd!
  • Verzendkosten en risico voor de koper, ik verstuur via PostNL
  • Verzendkosten worden nauwkeurig van te voren berekend, dus meerdere kledingstukken kopen bij mij is geen probleem! Ik zorg altijd dat zodra betaling binnen is, het ook meteen opgestuurd wordt!
  • Ik verkoop alleen, ruil niet
  • Mocht je vragen hebben hoor ik dit graag in een reactie op dit topic, in een note of mail!

Paarse Coctail Jurk mt 34 van Steps, helemaal nieuw, ongedragen, strapless of met bandjes, mooie brede riem erbij. Nieuwprijs 89,85, richtprijs €50,-
Maten plat gemeten: Over de borsten: 45/46cm
Achterkant boven: 40,5cm
Omtrek onder de borsten (de empire waist): 75/76cm

(foto van jurk aan: http://s116.photobucket.com/albums/o6/shinligfx/?action=view&current=cocktailjurk1.png)

Leuke lange a-symmetrische rok van het merk Nick, maat 36. Richtprijs 10,-
Omtrek: 76cm

Leuke bruine rok met een Bohemian/Gipsy look, maat 36. Met elastiek bovenin. Zo goed als nieuw, richtprijs €10,-
Omtrek: 70cm, Met rek plat: 37cm.

Leuke zwarte a-symmetrische rok met een Spaanse feel, maat 36. Gemaakt van 65% polyester, 35% katoen. Zo goed als nieuw, richtprijs €10,-
Omtrek: 81,5cm

Prachtige unieke rok met een retro/vintage feel! Gemaakt van een mooie verticaal gestreepte oranje stof. Heeft geen maat aangeduid maar zit zo rond de 34/36, er zit elastiek in wat aardig oprekt. Zo goed als nieuw, richtprijs €10,-
Plat gemeten zonder rek: 34,5 cm
Plat gemeten met rek: 46cm

Unieke rok met een oriëntaals/Afrikaans karakter. Waarschijnlijk een zelfgemaakte rok, gemaakt met stof van ‘Véritable java hollandais’. Voorin de rok aan de binnenkant zit een ‘verborgen’ zakje met rits. Achterin zit de rits en een mooi rode knoop. Zo goed als nieuw, richtprijs €10,-
Omtrek van de rok is 70cm zonder rek,
Opgerekt meet het plat gemeten 39cm.

Blouse met bloemen print in kleuren bruin, crème en blauw en driekwart mouw. Blouse is getailleerd en maat 38. Kan ook als 36 (meisje op de foto heeft ook maat 36.) Zo goed als nieuw, richtprijs €5,-

Mooie grijze tuniek van het merk Superstar maat XS. Nieuw en nooit gedragen. Omtrek borst 92cm, onderin zit elastiek, dus dat rekt op. Lengte 65 (gemeten van schouder tot elastiek, onder is ie dus redelijk bol). Houdt er wel rekening mee dat de mouwtjes ook echt maatje XS zijn. Richtprijs €10,-

Spijkerbroeken/Broeken

Een leuke zwart jeans van het merk Blue rags-denim, met leuke roze knopen als details. Maat 36 (xs/s), en heeft een klein beetje stretch. Gedragen, richtprijs 5,-

Hele leuke bruine broek met een streep/ruit patroon van zwarte, rode, blauwe en groene streepjes. Maat is 28x32 en valt een beetje ruimer. Van het merk ATO. Een broek die beide netjes maar ook casual gedragen kan worden. Leuke broek voor een leuk prijsje! Gedragen richtprijs €5,-

Leuke flared jeans met stretch, maat 34, maar zal ook makkelijk als maat 36 door kunnen gaan door de stretch. Erg comfortabel van het merk Clockhouse (C&A). Met zakken voor en achter. Gedragen maar nog in een goede conditie, alleen een paar kleine beschadigingen aan de onderkant van de broek. Gedragen, richtprijs €4,-

Leuke aparte cowboy-achtige jeans, maat 28x32. De broek valt iets kleiner als normaal, dus houdt hier rekening mee. Gedragen, richtprijs €5,-

Mooie grijze jeans van het merk Lee, maat 27x31. Gedragen, richtprijs €5,-

Gothic/Alternatieve Broeken

Prachtige Gothic Top van het merk Sinister. Met mooie details zoals de vleermuis mouwen, Schotse ruit patroon op de voorkant en de zwarte touwtjes! Eigenlijk helemaal nieuw, maar 1x gedragen. Er staat maat M in, maar valt echt wel 2 maten kleiner, en dus eigenlijk een XS. Van oksel tot oksel gemeten is het 38cm, de taille zit rond de 33/34cm, dit kan nog een beetje verstelt worden door de touwtjes losser of vaster te rijgen. Een hele mooie gothic top voor de liefhebber voor een mooi prijsje! (de foto is niet kleurecht, het zwart is echt zwart, en het rode is een mooie diepe kleur rood.) Richtprijs €20,-

Mooi alternatief/gothic korset achtige top van het merk Lolita Rose. Maat 34, met flexibele baleinen aan de voorkant. Aan de achterkant zit een veter die u zelf kunt aanpassen om strakker of losser te maken. Met een mooie print van engel met kruis in zilver op de voorkant. Korset is helemaal nieuw, misschien 1/2 keer binnenshuis gedragen voor korte tijd. Richtprijs €20,-
Omtrek Borst gedeelte: 80cm (zit veter helemaal aangetrokken.)

Hele mooi lange en elegante gothic rok van het merk Sinister. In de rok staat maat M aangeduid, maar valt echt als een XS, er zit elastiek in, dus zou ook nog voor een S door kunnen gaan. De rok is 71cm in omtrek aan de bovenkant. De rok is maar één keer gedragen en helemaal nieuw. De kruizen van de rok zijn in het echt meer bourdeaux rood dan het rode wat ze op de foto lijken. Richtprijs €25,-

Leuke blauwe alternatieve broek van het merk Posus Jeans, met stoere halve cirkel motieven in het zwart op de broekspijpen. In de broek staat als maat aangeduid W164, L31. Valt dus als jeansmaat 26. Met mijn huidige broeksmaat 28 paste ik er nog net in omdat het een redelijk hoog model is (zie foto). Heeft een mooie dunne stof, dus een perfecte broek voor in het voorjaar/zomer/nazomer. Zo goed als nieuw, richtprijs €10,-

Hele mooie rode alternatieve broek van het merk Posus mt 28x32. Een dunne stof dus een perfecte broek voor voorjaar/zomer/nazomer. Zo goed als nieuw, richtprijs €10,-

Prachtige broek van het merk Stuka in kleur zilver met graffiti print in kleuren wit, blauw en rood met Amerikaans thema. De achterkant bij de billen is opnieuw genaaid maar is niet storend. De onderkant heeft een beetje slijtage er zijn wat losse draden bij de zoom. Maar geen gaten of iets dergelijks. Verder is de broek nog in perfecte staat, absoluut geen tekenen van verwassen of iets dergelijks. Een hele leuke broek voor maar €5,-

Prachtige alternatieve broek van het merk Posus. Hele mooie Oranje kleur met een geel/groenige gloed erdoorheen voor een metallic effect. De broek is in een hele goede staat, enigste sporen van dragen zijn aan de onderkant van de pijpen, alleen van dichtbij te zien. Maat 28x32. Richtprijs 10,-

SHOES

Paar mooie retro leren laarsjes met (nep) bont, made in italy, ik maak er het merk ‘paleimo’ uit (kan ook anders gespeld zijn, beetje moeilijk uit te maken). Staat maat 39 op aangeduid, heb zelf maat 37 en zitten iets te ruim. Ik denk dat ze waarschijnlijk als een 38 vallen, en is een smalle schoen. Leer zit er nog goed uit, paar gebruikerspoortjes maar niks storends! Richtprijs 10,-

Cowboy laarzen maat 37, nog in redelijke staat (ietswat beschadigd achterkant hak, zie foto), maar daarom ook een leuk prijsje. Moet binnenin ook een zooltje omdat het wat stuk is, dan heb je er helemaal geen last van! Richtprijs 5,-

“Een leuke zwart jeans van het merk Blue rags-denim, met leuke roze knopen als details. Maat 36 (xs/s), en heeft een klein beetje stretch. Gedragen, richtprijs 5,-”

Kun je me hierover noten?

Bedankt cookiesandcream! Je hebt de note binnen.

Update! 2 paar schoenen toegevoegd. Morgen volgt er meer kleding en nog wat schoenen waarschijnlijk.

Bumpity bump, nog steeds volop kleding verkrijgbaar. Richtprijzen zijn dat, richtprijzen, biedingen via notes zijn ook welkom! Komen altijd wel overeen uiteindelijk :grinning:.