msn

Op msn is er dus iemand (nuja, ik denk niet dat het een ‘iemand’ is, eerder een robot ofzo) die een gesprek met mij begint met “hey babe”, maar ik heb die msn dus niet tussen mijn contactpersonen. Heb dat een paar dagen geleden ook gehad en het was ook hetzelfde: “hey babe”.
Maar ik vraag me af of er geen mogelijkheid is om te zorgen dat die dus geen gesprekken meer met mij begint? Want het is best irritant.

kun je hem niet vanuit dat “chat venster” blokken?

dan moet je die msn gewoon toevoegen endaarna blokken en verwijderen (:
anders kan hij blijven praten

@ jemappelledenise nee, lukt niet.

@ maybe heb op “aan contactpersonenlijst toevoegen” geklikt, kwam ik op de windows live site terecht en dit stond er “Die pagina kan niet worden gevonden
De pagina bestaat niet meer, is privé of is misschien verplaatst. Controleer of het webadres klopt of probeer een andere link.” Dus denk niet dat dat zal lukken. ;(

He dat is irritant zeg! Ik weet het niet, sorry! Upje voor jou :slightly_smiling_face:

dan moet je gewoon zijn email overtypen in dat schermpje wat je altijd aandrukt wanneer je een nieuw contact persoon toevoegt. of heb je dat al gedaan? dat moet wel lukken hoor…

Hoooi,
urm, ik weet niet precies wat je bedoeld. Maar als je bedoelt dat er via jou gepraat word, stuur me dan even een gb bericht want dat heb ik ook gehad. Toen was er iemand die in plaats van mij dingen aan het typen was terwijl ik op die tijden gwn online was zoals: ik laat je niet met rust en ik hou van kaas en ik heb een hond.
wtf.
xxx