MSN

[i]Ik hoor van heel veel mensen dat MSN nu heel erg raar aan het doen is en dat niemand zijn of haar berichten goed verzonden krijgt…

Wie heeft hier ook last van ? Want tis rete irritant[/i]

Nee heb ik nu niet eigenlijk. Maar dat komt misschien omdat ik met niemand praat xD

Ik heb hier ook last van, en nu nog meer last van dat iedereen online offline gaat met het bericht dat msn het niet doet, dat wist ik namelijk al :stuck_out_tongue:.

Nee ik niet.

Ik kan nu werkelijk tegen niemand praten. Vet irritant.

Heb ik ook nu idd

heb ik ook en ik was net met die ene leuke jongen aan het praten =$

HAHA HAD ik een keer géén emo momentje gebeurt er dit XD srs.

er probeert iemand het via ebuddy werkt ook niet echt xD

hahaha, heb ik ook last van. mijn halve lijst btw. iedereen gaat steeds offline/online met berichten ;p

Volgens mij ligt het gewoon aan MSN? *het zal eens niet*
Ik krijg ook van iedereen te horen dat ze niet meer kunnen praten en zelf kan ik het ook niet meer :stuck_out_tongue:

Ik heb het ook, echt vet irritant >.<
‘Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:’
<_<

Volgens mij ben ik de enige die hier geen last van heeft?! :’)
Ligt het misschien aan welke versie je hebt?
Ik heb de laatste versie en alles werkt.
:slightly_smiling_face:

heb ik ooook :frowning_face:

daar heb ik ook last van

Weet iemand wanneer die 't weer gaat doen?

Klote-kut msn(!!!) fucking hell muwhahha echt zwaar irrtant zit je in een leuke gesprek woesh weg :rage:

M’n vriend kon met iedereen behalve met mij praten :stuck_out_tongue: Dat is gemeen :frowning_face:

ow ja heb net een nieuws gelezen dat het weer doet

Hebben jullie er nog steeds last van?
Ik wel namelijk. Dan zie ik dat mensen wat typen maar het komt gewoonweg niet aan.
Maar het is niet zoals gister dat je zo’n bericht krijgt dat het niet aankomt… De helft komt steeds maar aan zegt iedereen >.<