Msn webcam foto, waar opgeslagen?

hallo allemaal.

ik heb net een paar webcam foto’s via msn gemaakt, maar kan nergens vinden waar ze opgeslagen worden.
Ik heb de dus gemaakt via dat pijltje naast je foto > webcam foto > webcam foto maken > gereed.
Hij staat dan wel tussen me schermafbeeldingen maar kan verder niet vinden waar ik hem op de pc kan vinden…
en ik vind de foto’s nou toch wel erg leuk… ( van mijn kitten die heel leuk mee zit te kijken op mijn schoot )
dus zou graag willen weten waar ze staan…

alvast bedankt hallo allemaal.

ik heb net een paar webcam foto’s via msn gemaakt, maar kan nergens vinden waar ze opgeslagen worden.
Ik heb de dus gemaakt via dat pijltje naast je foto > webcam foto > webcam foto maken > gereed.
Hij staat dan wel tussen me schermafbeeldingen maar kan verder niet vinden waar ik hem op de pc kan vinden…
en ik vind de foto’s nou toch wel erg leuk… ( van mijn kitten die heel leuk mee zit te kijken op mijn schoot )
dus zou graag willen weten waar ze staan…

alvast bedankt

Wooooow dubbelop je verhaal?

I dunno waar… Misschien alsnog alle mapjes doorspitten?

volgens mij worden die niet opgeslagen !
Tenminste dat denk ik.

alvast bedankt hallo allemaal. xD

Maar OT: geen idee :’)

die kan je niet in je bestanden vinden

Die worden niet in bestanden opgeslagen

ohh jammeer… mrjaa in iedergeval bedankt :grinning: dan weet ik dat haha
en oh ja i see oeps foutjee ;$

Mijne werd opgeslagen bij Afbeeldingen.

daar staan ze bij mij niet…heb nu mr me msn gesprek in paint gedaan en dan dat ieniminie plaatje zo eruit gehaald, heb ik de foto toch nog in me bestanden, maar dan in het klein…

Die van mij werden ook niet opgeslagen, maar je kan wel print screen doen
en dan in paint plakken ect.
de kwaliteit gaat wel achteruit , maar je hebt de foto.

of je moet je beeldscherm heel erg uitvergroten.
bij je bureaublad > rechtermuisklik > an persoonlijke voorkeur aanpassen. en dan onderin beeldscherm instellingen

oké dankjewel :slightly_smiling_face:

Die van mij worden opgeslagen bij Documenten en dan dat mapje Webcam. Ik heb trouwens een HP Pavilion dv6. Is het al gelukt?

ik heb ze nu op de grote van een avatar in paint uitgeknipt, dus ja het is wel gelukt alleen niet echt zoals ik had gewild maar heb ze wel.
Ik heb een ingebouwde webcam dus zou niet weten waar die zit ;$ heb al in zoveel mappen gekeken haha ;p