Msn-wachtwoord-probleem, Help?! o.0

ik zal het even uitleggen : ik kreeg van msn een week geleden een mailtje dat mijn account geblokkeerd was omdat er “ongebruikelijke activiteit” was waargenomen. Ik dus weer mijn account gedeblokkeerd en een nieuw wachtwoord ingesteld en daarna werkte msn weer normaal… voor een paar dagen. oppeens kon ik niet meer inloggen op msn en stonden er 2 ongelezen berichten in mijn inbox met de vraag of ik mijn account had willen verwijderen :S en hetzelfde probleem met facebook. ik ben nog steeds aangemeld bij facebook maar kan mijn wachtwoord niet meer veranderen omdat die simpelweg niet meer klopt met wat ík ingesteld had. en ook van facebook krijg ik mailtjes met hoe je je wachtwoord kan veranderen maar als ik daar dan op klik of plak in de adresbalk, kom ik gewoon op de homepage van facebook ?!

ik snap er helemaal niks meer van, dus mijn vraag aan jullie is:

• hebben meer mensen hier last van en hebben jullie enig idee hoe ik dit op kan lossen?

mijn zusje heeft hetzelfde, alleen dus nu geen msn account meer :S en een andere vriend van mij krijgt precies dezelfde mailtjes en af en toe praat er iemand frans tegen mij opzijn account :S???

hé wat raar, klinkt alsof je gehackt bent?

klinkt echt raar, misschien zijn die mailtjes ook gewoon spam en had je er in eerste instantie nooit op moeten klikken…