Msn virus ?

Hoi !

Ik heb denk ik een msn virus ofzo … Heel vaak als ik met iemand praat verstuur ik zomaar deze link : “http://kript0x.nationwebhost.com/VacationPhotoslideshow.exe” … Maar het vervelende is dat ik het zelf niet merk, en msn verstuurt het in plaats van mijn zin die ik heb geschreven. Dus soms heb ik een zin geschreven, en heeft de ander die link gekregen, en wacht ik op mijn antwoord, en die ander denkt dus dat ik die link heb verstuurd :S Hoop dat jullie het een beetje snappen xD

Ik heb dus al msn gedéinstalleerd, en opnieuw geinstalleerd, maar het blijft zo doen . En ik kan bijvoorbeeld ook mijn webcam niet aan doen, de ander vraagt dat om mijn webcam aan te doen, en mijn computer weigert het, zonder dat ik een uitnodiging heb ontvangen .

Weten jullie mischien wat ik kan doen? Thnx !! xx

Virusscanner.

anti virus uitvoeren op je computer, als het goed is herkent hij de virus en verwijderd hij hem.

Dat dus.

virusscannen en je wachtwoord veranderen!

Virusscanner heb ik al een paar keer geprobeerd heb avast .

Waarom je wachtwoord veranderen? :S

Ik zou er nog een andere scanner overheen gooien dan,
of even de link googlen en kijken wat anderen voor oplossingen hebben.

Het werkte bij mij. Wss weet het virus je wachtwoord.

Dat betwijfel ik… het virus heeft je wachtwoord niet nodig. Het beste wat je kan doen is het nog een keer laten scannen. Als ie niks kan vinden moet je even een andere virusscanner proberen. Sommige virusscanners pakken sommige virussen wel en sommige virussen niet.