msn probleem

Hee meiden!

Ik weet niet of jullie hier verstand van hebben, maar ik dacht vragen kan altijd.
Dus hier mijn vraag: Mijn msn was zondag avond gehackt, gelukkig kon ik nog wel een nieuw wachtwoord aanvragen via de geheime vraag dus ik heb hem nu weer terug. Ik heb alleen sindsdien een raar probleem; Als ik op msn zit gebeurd het af en toe dat hij uit zichzelf op offline weergeven springt. Weten jullie iets wat ik er tegen kan doen of wat er aan de hand is? Let me know!

Alvast bedankt! xxx

Dat ligt aan je internetverbinding. Heb ik ook wel eens maakt niet zo veel uit hoor!

ja dat dacht ik ook ^^
maar wel apart dat het sindsdien is?

Echt? want hij gaat niet offline, alleen op offline weergeven… ja dat vond ik ook vreemd, daarvoor nooit last van gehad :S

Je hebt wel je wachtwoord veranderd toch? (nadat je een nieuwe aan hebt gevraagd, neem ik aan dat je m weer in iets anders hebt veranderd als je begrijpt wat ik bedoel) Want als je nog steeds je oude wachtwoord gebruikt, kan het goed zijn dat die iemand die m toen gehackt heeft, er nog steeds in kan.

Nee ik heb m al veranderd, al 2 keer daarna… ;s

Wat ook nog zou kunnen is dat je je instellingen hebt gewijzigd.
Als hij alleen of offline weergeven springt, zou dat zo ingesteld kunnen zijn.
Bv. bij mij springt hij op ‘‘Afwezig’’ als ik het langer dan 10 min. niet gebruik.

Ieh, lijkt me vet eng om gehackt te worden…

heb je ook je geheime vraag veranderd?! want als diegene je dus gehackt heeft via je geheime vraag dan weet ie dat dus en kan ie zo weer je w8woord veranderen! :stuck_out_tongue:

xx

Precies. Sowieso alle ‘toegangs-vragen’ en antwoorden veranderen; gewoon voor de zekerheid.

En check even je instellingen; óf de hacker heeft ze veranderd, of het is ge-reset. Zo kan je aangeven of je op ‘Offline weergeven’ wil staan na bijv. 10 minuten afwezigheid.

:slightly_smiling_face: Succes, en hopelijk word je niet weer gehackt!

Msn opnieuw installeren.