Msn probleem help! :S

hallo allemaal,

ik heb een probleem met mijn msn :frowning_face:
ik kan geen schermafbeelding instellen
en als ik het probeer ga ik dus naar extra schermabeelding instellen en dn zet ik hem op dat anderen mijn schermafbeelding kunnen zien en dn toepassen maar als ik dat heb gedaan dn blijft die vakje weer wit en is het net of ik hem niet ingesteld heb op afbeelding late zien

hebbe jullie nog tips fsoo ?? :frowning_face:

(K) (L) alvast bdankt :grinning:

heb ik ook gehad, krijg je ook niet weer, nja alleen als je windows vista neemt dan heb je dat probleem niet meer

mr het probleem is dt ik windows vista heb :stuck_out_tongue:
vroeger deed ie het wel :S maar voor een keertje stelde ik hem op geen afbeelding late zien en nu kan ik ook egt helemaal geen afbeelding late zien

wt denke jullie dt helpt>?

Kmmert en wat heb je gedaan zodat ie het weer deed?

alvast B’dank (K)

Als ik gezeik heb met mn msn verwijder ik m gewoon en download ik m opnieuw. Werkt eigenlijk altijd !

ok:D want het rare is dt ie op me andere computer ook niet doet de afbeeldingen op msn ik ben alleen bang dat als ik hem verwijder en opnieuw installer dat er hetzelfde probleem blijft

misschien moet je alles nog een paar keer even overkijken ik had ook veel pech met msn en ik had het nog even goed gezien en toen zag ik dat het er gewoon letterlijk stond -__- maar met dat afbeelding had ik op mn oude computer ik weet ook wel dat dat niet bij mij terug kwam maar kon misschien wel want kort daarna wou mijn msn niet meer
maar dat is alleen met echte msn niet met internet zoals ebuddy ofzo ?
ik hoop dat je het nog kan vinden :grinning:

ja bedankt :slightly_smiling_face:
ik ga hem denk ik overnieuw installer hopen maar dat het lukt

probleem is nog steeds niet opgelost heeft iemand nog ideeen?? :frowning_face:

Google het aub.
Er zijn zat mensen die hetzelfde probleem met MSN hebben.

meid, ik kan je vertellen ik heb heeeel google afgezocht nergenss een antwoord gevonde!!!

Je klikt op je naam dus zegmaar daar waar je je status kan wijzigen. Onderaan staat er dan opties, daar klik je dan op. Als t goed is ben je nu op t tabblad ‘persoonlijke gegevens’ daar zie je dan zo’n aanvinkvakje met ‘mijn schermafbeelding aan anderen laten’, check even of dat aangevinkt is.(zo niet vink t dan aan xD) als dat aangevinkt is klik je op de knop ernaast met ‘schermafbeelding wijzigen’. Net boven de ok-knop is er dan zo’n aanvinkvakje met ‘Geen afbeelding laten zien’ zorg er dan voor dat je dat vakje niet aanvinkt. ok t is miss heel dom uitgelegd en nogal vanzelfsprekend maar miss heb je er wat aan :wink:

dt heb ik heel vaak geprobeert maar lukt niet :frowning_face:
ht staat op geen afbeelding laten zien, en ik kan dat niet aanvinken dat ie wel afbeelding laat zien. is moeilijk uit te leggen maar wat ik ook doe hij zegt het bestand kan niet worden ingesteld dus daarmee wil ie zeggen als afbeelding gebruiken kan ik niks ik d8 dat het aan de fotos lag maar ook niet. hij doet ook de standaard afbeeldingen niet van msn. en in een msn gesprk zie je dus boven een plaatje met iemand die je praat maar mij plaatje of vierkante ding zie je helemaal niett :frowning_face: ik heb ook geprobeerd nieuwe te installeren msn maaar dt helpt ook niet

sorry voor het lange verhaaal

@MizsChocolat togg bedankt dt je probeerde te helpen :slightly_smiling_face: