msn naam

Ik heb gewoon (l) en dan de naam van mn vriendje & daarachter vaak een tekstje wat ik leuk/lief ofzo vind
Het valt niet zo heel erg op maar eigenlijk vind ik het ook best kinderachtig, maarja. Als ik het er nu uithaal dan krijg je gelijk weer gezeik
net zoals van die mensen die dan zetten:
RoosKees → alsof ze 1 persoon zijn ofzo. dan denk ik ook echt; wtf :crazy_face:

dat is toch wel zooooo irritant.
Krijg je direct iedereen over je heen; is het uit? is het uit? is het uit?
alleen omdat hij niet in je naam staat.
Of je zet 'm vanaf het begin er niet in en dan is het; vind je hem niet leuk?

Peter is me boyyyyyyy

ik heb ’ naamlovenaam (L)

Lol.

-peter, u mah man!
-me and peter are beter hohoho

Ik heb alleen mijn eigen naam en een <3
Als msn loopt te kutten en hij verandert het naar alleen mijn naam gaan sommige mensen ook al meteen huilen en vragen of het uit is. :’) Maar dan vooral mensen die me niet goed kennen en dus niet weten dat iets na anderhalf jaar niet zomaar uit is. xD
Ik erger me we aan het hele ‘normen voor msn namen’ gedoe… Wat boeit het.

als je het er zo nodig in wil zetten,
vind ik gewoon naam (L) naam het leukste
lekker simpel en het zegt alles.

Soms krijg ik echt het idee dat sommige verkering willen om al het gedoe eromheen (zeg maar het ‘‘hebben’’) in plaats van dat ze elkaar echt leuk vinden.

Dat zou ik inderdaad zoiezo al niet doen want dan weet iedereen meteen wanneer het uit is, of gaat lopen zaniken als het er een keer niet in staat. Daar is een goede oplossing voor :grinning: het er nooit in zetten.

naam (L)
maar dan in je tweede naam ofzoiets. en zeker niet meteen erbij: aII LÁaff Joééé WjjNmK !!! want het is nooit voor altijd.

Dat doet me denken aan een gesprek op school:

Jongen 1: Ja, nou ik geloof er echt niks van dat hij wat met haar heeft hoor!
Jongen 2: Hoezo niet?
Jongen 1: Ja nou ze staat niet eens in zijn msn en hyvesnaam, hij bluft gewoon hard man

Ik had zoiets van, WTF?!

-

mijn vriend komt never nooit in mijn msn naam terecht.
het is mijn msn, niet dat van hem.
er komt ook nergens een liefdeverklaring op mijn hyve of iets.
nee nee. mooi niet.

Ik heb het wel erinstaan, maar het is niet dat ik het nodig vind omdat ik anders niet van 'm houd en met 'm heb.
onzin is het eigenlijk

wat overdreven.

Als ik een vriendje had, zou ik hem niet in mijn nickname zetten, ook geen hartje ofzo. Als ik wil dat anderen het weten, zeg ik het. En hij hoeft niet in mijn nickname te staan om te weten dat ik hem leuk vind.

Idd, ik doe niet aan msn namen. Dan wil je er eens een ander tekstje in, verdwijnt die naam en is je vriendje in paniek.

Hahaha :’)